ZoneBlade Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Kan kortet bli ødelagt av å softmodde? er det værdt å prøve? Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Det kan ikke bli ødelagt av Softmodd nei, sålenge du bruker rivatuner. Det blir bare vist en haug av grafikkfeil om det ikke funker! Funker det ikke, tar du vekk rivatuner igjen, så er alt som det var før Lenke til kommentar
lodott Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Vet ikke, men det er verdt å bruke søkefunksjonen på forumet før man poster noe som antakelig har blitt tatt opp før. Lenke til kommentar
ZoneBlade Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 prøvde å søke, men fant ikke noe... da skal jeg teste med riva tuner... syns jeg så en guide en plass... Lenke til kommentar
ROV Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Det er absolutt verd å prøve! Har ikke hatt problemer med mitt kort ennå. Det er åpnet til 16 pipes og 5 vp. Fikk god ytelseøkning med å gjøre dette, så kommer jo overklokkingen i tillegg Lenke til kommentar
ZoneBlade Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 men jeg syns jeg leste en plass om kort som bare har sluttet å virke en stund etter at de ble softmodda... Kan det virkelig skje? og hvorfor? Lenke til kommentar
ROV Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 prøvde å søke, men fant ikke noe... da skal jeg teste med riva tuner... syns jeg så en guide en plass... Her får du en god forklaring http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=311841 Lenke til kommentar
ZoneBlade Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 takker. nå slipper jeg å lete etter guiden.. Lenke til kommentar
ZoneBlade Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 feilpost? syns ikke softmodde tema passa inn andre plasser det er jo ikke akkurat noe skjermkort spørsmål...... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) feilpost? syns ikke softmodde tema passa inn andre plasser det er jo ikke akkurat noe skjermkort spørsmål...... Jeg syntes det har mer med overklokking å gjøre enn "Annet om hardware". *EDIT: Overklokking av skjermkort. Endret 2. desember 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
ZoneBlade Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) helt enig, men jeg fant ikke noe tema om overklokking... er litt ny hær.. nei vent... fant det... det var liksom ikke i hoved menyen, men i margen til venstre... Endret 2. desember 2004 av ZoneBlade Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Har et spørsmål om softmodding. Softamodda skjermkortet mitt, jeg brukte Powerstip. Etter noen dager oppdaget jeg at programmet ikke ville starte pga "Trail days" var over som var på 90 dager... Er skjermkortet mitt klokket eller er det defualt klokk nå? takk for svar Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Sjansen for at det går er vel ikke den største alikevel da, men verdt et forsøk. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Sjansen for at det går er vel ikke den største alikevel da, men verdt et forsøk. Sjansen for hva? Sjansen for at du kan modde ett 6800LE? ...Den er i så fall stor Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Sjansen for at det går er vel ikke den største alikevel da, men verdt et forsøk. Sjansen for hva? Sjansen for at du kan modde ett 6800LE? ...Den er i så fall stor Ja, er det ikke 70% ++ som går da? Lenke til kommentar
ComaJim Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) jeg overklokket mitt Leadtek 6800 LE fikk det på 12 pipes, 6 vertex , og ca 350 mhz, og 790 ram er veldig fornyød...til en pris av 1795,-! hadde en X800pro....til 4000,- så ble jeg veldig skuffet..hadde ventet mer.. overklokke 6800LE er en drøm med RivaTuner Endret 4. desember 2004 av ComaJim Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 jeg overklokket mitt Leadtek 6800 LE fikk det på 12 pipes, 6 vertex , og ca 350 mhz, og 790 ram er veldig fornyød...til en pris av 1795,-! hadde en X800pro....til 4000,- så ble jeg veldig skuffet..hadde ventet mer.. overklokke 6800LE er en drøm med RivaTuner Fekk du ikke opna de siste 4 pipelins? Jeg bestillte nettopp samme kort.. Er det noen som vet hvilken produsent som det går best med ? Leadtek, A-open, asus, gainward osv... Lenke til kommentar
ComaJim Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 nei, med siste 4 pipes da ble grafikken grapset. så da funket nok ikke de pipesene men jeg er fornøyd... fikk ca 3400 poeng i 3dmarks05, med p4 2.7 Mhz, 768 MB ram pc2100 ram En kompis har x800pro og fikk 3232 3dmarks05. (ca samme PC spec) Da sier jeg meg fornøyd med mitt kort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå