PelsJakob Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg har installert et forum av typen Invision PowerBoard v1.3, men har et problem: Når en bruker velger at man skal logges inn automatisk, blir vedkommende likevel ikke logget inn. Dermed må man logge inn manuelt hver gang man skal inn på forumet. Jeg har forsøkt med forskjellige nettlesere, så det kan ikke ha noe med innstillinger mht. informasjonskapsler å gjøre. Jeg har også forsøkt å registrere nye brukere, men problemet er der fortsatt. Jeg har også forsøkt forskjellige ting under Board Settings: Cookies, uten suksess. For øyeblikket står det slik: Cookie Domain: (tomt) Cookie Name Prefix: (tomt) Cookie Path: powerboard (dette er den riktige banen) Jeg har forsøkt som det står hint om, å skrive .domene.no under Cookie Domain, men det løser ikke problemet. I informasjonskapselen står det også at den utgår om ett år, så man skulle ikke tro at det var noe problem ... Er det noen som har noen tips angående hva som kan være galt? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Det tar litt tid før forumet "kommer seg". Hvor mange ganger har du prøvd, hvor lenge? Edit: Bare felt en skal fylles ut: .dinside.no Endret 2. desember 2004 av Ingardj Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Edit: Bare felt en skal fylles ut: .dinside.no Så enkelt var det. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå