PrayingMantis Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Fant inget bedre sted og poste dette, så skyt meg om jeg har gjort noe feil Jeg merker at forumet ofte er nede, og sist gang var igår. Etter dette så er mange innlegg plutselig forsvunnet i intet. Hvorfor skjer det så ofte egentlig ? Vet ikke om innlegg har blitt sletta før men la os ta for oss igår kveld. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=337504 Det er heller sjelden at det forsvinner poster. Og forumet har da ikke vært nede så ofte i det siste? Var visst noe drivertull før... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) "Tilbakemeldinger til moderatorteamet" er riktig kategori. Harddisk-kræsj har ført til at en gammel backup måtte hentes frem, og da forsvant en del poster. Les mer her. "Tilbakemeldinger om forumet" er en kjekk kategori å titte i når sånne ting skjer. Endret 2. desember 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg