Skrollan Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Har lyst til å se litt på andres moddinger så jeg kan få inspirasjon??? elsker pc og skal modde min egen snart.... hadde vært kult å se andres kabinetter + utgangsponktet.... Endret 2. desember 2004 av Skrollan Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Du trenger ikke og oprette en egen tråd. Hele denne kategorien er relatert til det. Ta også en titt under kabinetter og worklogs. Der er det en del inspirasjon. Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 vil gjerne ha flere bilder.... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Du trenger ikke og oprette en egen tråd. Hele denne kategorien er relatert til det. Ta også en titt under kabinetter og worklogs. Der er det en del inspirasjon. Jeg quoter meg selv... Jeg har noen små ting i signaturen min og.. Let litt rundt på forumet, værre er det ikke. Lenke til kommentar
Thel Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Du er jo på et forum fult av modder! Søk også på google så finner du gode sider! Du kan jo også se på mitt pågående mod, link i signaturen min! Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Du er jo på et forum fult av modder! Søk også på google så finner du gode sider!Du kan jo også se på mitt pågående mod, link i signaturen min! samma her Lenke til kommentar
-Nexus- Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Ta deg en tur innom Bit-Tech og [H]ard|Forum. Masse fine modder og insperasjon å finne der! Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 jeg kan godt finne frem bilde av moddene mine hvis bacupen fortsatt virker når jeg får harddisken tilbake.. (sendt på service) og her er ikke snakk om casemodding, jeg har ikke noen god karriære der, har ikke hatt noe å modde der... Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Visst du går på kategorien "kabinetter" her på forumet, så finner du en post som heter "deres kabinetter her". Der er det 26 sider med kabinetter som du kan få inspirasjon fra Har forresten i signaturen min jeg også... Lenke til kommentar
Ri0t Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 www.metku.net er også å anbefale.. har eget galleri, samt en del mini how-to's på en del basic, og noe små-fancy ting i forumet tilhørende metku.net ligger det også worklogs osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå