magnavox Skrevet 12. november 2001 Del Skrevet 12. november 2001 Noen som vet om denne er noe bra? Koster 1100 kroner. Har aldri hørt om LiteOn. LiteOn LTR-16102B Value Kit CD-RW brenner. Spesifikasjoner: 16X Skriv, 10X overskriv& 40X lesehastighet Leser alle typer CD-ROM , CD-R , CD-RW plater Samsvarer med Orange Book Part 2, 3 & Volume 2 : High Speed Standard ATAPI/E-IDE interface støtter MMC2 kommandoer Svarer til: PC99, støtter Over-Burn,og Raw mode copy Vibration Absorber System (VAS)®: reduserer støy og vibrasjon. Smart extraction: for å få den rakseste DAE/VCD data extraction Smart burn: For å få den perfekte brenningen uten buffer underun Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 12. november 2001 Del Skrevet 12. november 2001 Sats heller på kjent merke.. Kjedelig å sitte med en brenner du ikke kan oppdatere og slikt.. Spander heller 300-400 på en Plextor 16x10x40x. Har den selv og har aldri opplevd en eneste feilbrenning.. Lenke til kommentar
mekanik Skrevet 13. november 2001 Del Skrevet 13. november 2001 Har selv en AOpen CRW2040 (billig og god), men jeg vil også så absolutt anbefale Plextor. De er bare best! Uheldigsvis så var jeg faktisk for fattig til å klare de ekstra 400 spenna den kostet... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 13. november 2001 Del Skrevet 13. november 2001 enig med Zamoht at Plextor sin 24x er god, men jeg har selv hørt at denne LiteOn'en er svært bra. har også hørt at det er en Plextor OEM med dårligere tray,drev og design. er ikke helt sikker på om dette er rett men denne LiteOn'en har vertfall fått 8/10 i en test mot fx. Plextor, og andre! den er verdt de pengene den koster mener jeg. Lenke til kommentar
magnavox Skrevet 13. november 2001 Forfatter Del Skrevet 13. november 2001 Vel jeg har ihvertfall bestillt den nå, så får vi se hvor god/dårlig den er. Lenke til kommentar
formannen Skrevet 16. november 2001 Del Skrevet 16. november 2001 Lite On brennere har fått et dårlig rykte, men de er ikke så verst. HP brennere er de som virkelig suger. GUESS WHO HAS A HP CDBURNER ? -me- Lenke til kommentar
*Madnesst Skrevet 16. november 2001 Del Skrevet 16. november 2001 Har LiteOn 24x/10x/40x. Den har fungert helt glimrende for meg så langt. På Datorbutiken.com selger de denne for 1100,-. Dette synes i hvertfall jeg er et godt kjøp!... Lenke til kommentar
J.A. Skrevet 16. november 2001 Del Skrevet 16. november 2001 Har også en LiteOn 24/10/40. Ingen problem sålang. Brenner raskt og effektivt. Sørg bare for å kjøpe kvalitets CD er. Billige CD er fra El-kjøp etc. (bl.a. Vivastar) fungerer dårlig. Rimax, Verbatim, Kodac og Sony er helt ok. Nero 5.5 brennerprogram på Norsk! fulgte med (IT-butikken). Lykke til! Lenke til kommentar
tittentei Skrevet 16. november 2001 Del Skrevet 16. november 2001 LiteON er kongebra. Har selv 24x versjonen. LiteOn er ikke noe nytt merke, det er bare at de har produsert for OEM markedet, de har ikke solgt under eget merke før i den seinere tid. I ibm netvistaen min på jobb så står det blant annet en LiteOn cdrom. og jeg er ganske sikker på at hvis dere åpner noen gamle PC-er så er sjangsen stor for at den har LiteOn cdrom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå