geriljajoe Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Har tidligere satt opp en PC med nforce3 hovedkort. Nå har det kommet priser på nforce4 og da har jeg satt opp et oppsett med det. Maskinen skal brukes hovedsakelig til spilling, musikk, film og noe videoredigering. Max pris rundt 15000 pluss minus. CRT skjerm skal jeg ikke ha. AMD Athlon 64 3500+ ''Winchester'' ASUS A8N-SLI Deluxe BenQ FP937s Chieftec Bravo BA-01 Corsair Value Select DDR400 1024 MB (2x512) MSI GeForce 6800GT 256MB PCI-E Nec ND-3500 16x DVD±R9 Seagate Barracuda 7200.7 200 GB Ultra Western Digital Raptor 36,7 GB Zalman CNPS7000B-AlCu Har vurdert å bytte ut skjermkortet med et ATI 800XT, men da kommer vel SLI på hovedkortet til liten nytte. PC'n skal ikke overklokkes med det første, da jeg er helt newbie på det! Kan noen gi meg noen kommentarer på dette oppsettet? På forhånd takk! Lenke til kommentar
felzius Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 barracudaen bråker utrolig mye når den jobber, så jeg vet ikke om jeg kan anbefale den, men den suser aldri, så du får ikke hodepine av den. Ellers ser jeg ikke noe ^^ Lenke til kommentar
sidesprang Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 er litt usikker på det skjermkortet. hvis du ser på nettbutikkene så står et 6800 kort. Lenke til kommentar
geriljajoe Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 er litt usikker på det skjermkortet. hvis du ser på nettbutikkene så står et 6800 kort. Skal være riktig kort. Se her: http://www.msi.com.tw/program/products/vga...ail.php?UID=624 Lenke til kommentar
geriljajoe Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 Kan noen si meg om ram brikkene går godt sammen med hovedkortet. Eventuelt om noe annet i samme prisklasse vil fungere bedre. Ønsker også å ha en rimelig stillegående pc. Er det noe som bør skiftes ut for at jeg skal få den mer stille? Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Hmm, ram i samme prisklasse er vel liten vits, men jeg ville anbefalt en generelt kraftigere ram. Eventuelt gått opp til 2000,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå