Gå til innhold

3 timers eksamen i bed.øk. i dag.

Vo0do0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kunne nok ikke svart på en dritt. Vi hadde en case vi skulle jobbe med i fire uker. Og da jeg hadde glemt en obligatorisk innlevering i faget trodde jeg at jeg ikke fikk ta eksamen. Men på mandag stod jeg på eksamenslista. Og det var ikke akkuratt tid til å begynne med den dritten da. Så jeg møtte egentlig bare opp for å slippe å ta faget på nytt for å få ny eksamen. Men neste gang vet jeg at jeg skal ha eksamenen iallfall, så da er jeg forberedt. Men hele opplegget var egentlig ganske idiotisk av meg. Det skal jeg innrømme. :blush:

Lenke til kommentar
Man klarer vel alltid å stå i et fag? Selv om man kan lite. Slik som min fransk, siste året mitt med fransk (takk og pris for det), jeg skal alltid klare å stå men noen god karakter blir det nok ikke.

Jeg studerer nok på et litt annet nivå enn deg. Om man ikke har lest før eksamen, eller kan det fra før, er man pwned..

Lenke til kommentar

Dr. X: Det er ikke så krise om man stryker på en eksamen når man går høgskole eller universitet. Her får man mulighet til å ta opp igjen eksamenen senere. Man får fortsette studiene som normalt.

Gled deg. Dersom du har tenkt videre utdanning da. Det er deilig. Men også farlig.

Ingen som sier noe om du ikke møter på skolen. Dette har også vært et lite problem for meg. :roll:

Edit: Og ja... Btw. Jeg fucker ikke karakteren min med dette. Det jeg får på den eksamenen er det jeg får i faget. Slik er det. Ingen prøver. Kun en eksamen.

Endret av Vo0do0
Lenke til kommentar
Er jo bare å ta kontinuasjonseksamen det vel, ja. Og da MÅ man jo stryke for å få lov til det, så da er det bedre å stryke enn å få en E..

Hadde forresten eksamen i dag i objektorientert programmering.. Gikk sikkert greit.

Så sant så sant.

Jeg har i programmering på torsdag. Tror den skal gå greit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...