Vo0do0 Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Det endte opp med at jeg sov to av timene. Leste bok i en time. Besvarelsen min var som følgende. "No blir mor stolt." Eksamensvakten som tok i mot besvarelsen min lo som faen, og sa jeg måtte lese bedre til neste gang. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 [sett inn owned-bilde] Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Var det kult da eller? Du hadde klart NOE med mindre du er totalt idiot ikke følger noe med i det hele tatt.. Idiotisk å ødelegge karakteren sin på sånt. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Uffda, det der var bare teit av deg. Det er alltids NOE du kan svare på og du kan (nesten) alltid karre deg til en 2'er. FY! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Neilol! D r K3wlt dah! og liiet!11 Jeg skrev franskstil om homsete franskmenn i dag. D blir 2'r ja lolololol Endret 2. desember 2004 av HalTan Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Kunne du'kke bare ha stikki med en gang? Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Man klarer vel alltid å stå i et fag? Selv om man kan lite. Slik som min fransk, siste året mitt med fransk (takk og pris for det), jeg skal alltid klare å stå men noen god karakter blir det nok ikke. Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Kunne nok ikke svart på en dritt. Vi hadde en case vi skulle jobbe med i fire uker. Og da jeg hadde glemt en obligatorisk innlevering i faget trodde jeg at jeg ikke fikk ta eksamen. Men på mandag stod jeg på eksamenslista. Og det var ikke akkuratt tid til å begynne med den dritten da. Så jeg møtte egentlig bare opp for å slippe å ta faget på nytt for å få ny eksamen. Men neste gang vet jeg at jeg skal ha eksamenen iallfall, så da er jeg forberedt. Men hele opplegget var egentlig ganske idiotisk av meg. Det skal jeg innrømme. Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Man klarer vel alltid å stå i et fag? Selv om man kan lite. Slik som min fransk, siste året mitt med fransk (takk og pris for det), jeg skal alltid klare å stå men noen god karakter blir det nok ikke. Jeg studerer nok på et litt annet nivå enn deg. Om man ikke har lest før eksamen, eller kan det fra før, er man pwned.. Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Dr. X: Det er ikke så krise om man stryker på en eksamen når man går høgskole eller universitet. Her får man mulighet til å ta opp igjen eksamenen senere. Man får fortsette studiene som normalt. Gled deg. Dersom du har tenkt videre utdanning da. Det er deilig. Men også farlig. Ingen som sier noe om du ikke møter på skolen. Dette har også vært et lite problem for meg. Edit: Og ja... Btw. Jeg fucker ikke karakteren min med dette. Det jeg får på den eksamenen er det jeg får i faget. Slik er det. Ingen prøver. Kun en eksamen. Endret 2. desember 2004 av Vo0do0 Lenke til kommentar
simes Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Er jo bare å ta kontinuasjonseksamen det vel, ja. Og da MÅ man jo stryke for å få lov til det, så da er det bedre å stryke enn å få en E.. Hadde forresten eksamen i dag i objektorientert programmering.. Gikk sikkert greit. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg vet at jeg aldri ville ha gjort det samme, men jeg skulle likt å sett trynet på vakten da han fikk besvarelsen. Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Er jo bare å ta kontinuasjonseksamen det vel, ja. Og da MÅ man jo stryke for å få lov til det, så da er det bedre å stryke enn å få en E.. Hadde forresten eksamen i dag i objektorientert programmering.. Gikk sikkert greit. Så sant så sant. Jeg har i programmering på torsdag. Tror den skal gå greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå