andy4444 Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hei.. Jeg har fått Elitebar som er et såkalt "søke" program.. Jeg prøver å slette dette med forskjellige programmer uten å lykkes 100 %, for når jeg restarter for jeg samme problem. Så jeg lurte på om det er mulig å gå i registeret og slette alt som har med elitebar å gjøre. Og hvor gjør jeg det? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Pels Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 kjør -> regedit det er ikke anbefalende hvis du ikke er helt sikker. Hva slags anti spyware program bruker du ? Lenke til kommentar
andy4444 Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Bruker Giant AntiSpyware og Spybot.. Du fjerner dem et lite øyeblikk, men som sagt før, kommer tilbake etter restart.. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Bruker Giant AntiSpyware og Spybot..Du fjerner dem et lite øyeblikk, men som sagt før, kommer tilbake etter restart.. Det er helt sikkert noen run kommendoer eller prosesser den ikke klarer å fjerne. - Koble også fra internett når du gjør dette, i tilfelle den laster seg selv ned igjen. Lenke til kommentar
andy4444 Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Okei.. Da prøver jeg på det! Se om det hjelper, skriver tilbake! Takk i allefall Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Aner ikke om du har prøvd, men sjekk om dritten ligger i legg til/fjern programmer. Noen legger seg der. Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hvilken versjon av spybot har du? 1.2 eller 1.3? Lenke til kommentar
andy4444 Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Hvilken versjon av spybot har du? 1.2 eller 1.3? Jeg bruker 1.3.. Men det kom igjen, og ligger ikke i fjern/legg til.. Noen som vet andre måter å fjerne det? Uten å fomatere.. Lenke til kommentar
sivertxp Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hvis du må fjerne Elitebar manuellt: http://www.scanspyware.net/info/EliteBar.htm Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 start -kjør - msconfig Oppstart fanen. Se om noe uhumsk ligger der, fjern det (tryggere enn regedit, men gjør det samme) Lenke til kommentar
Konsen Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hei For min del brukte jeg et program som kalles for Spyware Doctor 3.0. Dette fjernet en del "rusk" som spyboot... (tror det var det programmet) ikke fjernet. Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Med programmet Regcleaner får man sett alle oppstartsnøkler i tillegg til mye annet. Sletter man oppstartsnøklene til programmet så vil det ikke starte neste gang du har restartet (om du har sletta programmet da...) EDIT: Screenshot av programmet Endret 2. desember 2004 av gixxerman Lenke til kommentar
akh Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hvis det stadig kommer tilbake, sjekk at system restore er disabled. (kontrollpanel, system) Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Eventuelt kan du prøve Hijack This, om du ikke allerede har gjort det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå