potetskrell Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Åh, tråden jeg posta i går kveld forsvant. Så må vel si dette på nytt da Jeg vil legge dette inn i en MySql database, hente det ut samt redigere den via webben. Noen som vet om et script som gjør akkurat dette, og ikke så mye mer unødvendig tull? Vet dette er ganske lett, men sidenjeg ikke har så mye peil på hverken php eller MySql så ja. Noen? Lenke til kommentar
???????? Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Du vil legge innholdet inn i mysql, for å så kunne redigere det og/eller vise det? Dersom det ikke er for å lære mysql så er det mye unødvendig jobb. Last heller ned et ferdig WYSIWYG script fra www.hotscripts.com og rediger siden direkte. Det er ikke da noe poeng å lage en editeringsside, en vis tabell side og databaser. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Du vil legge innholdet inn i mysql, for å så kunne redigere det og/eller vise det? Ja! Og det vil så klart komme mer der. Og jeg vil redigere dette uansett hvor jeg er. Hotscripts var til liten hjelp her. Lenke til kommentar
audunr Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 http://www.hotscripts.com/PHP/Scripts_and_...ment/index.html Her er det masse løsninger som kan hjelpe deg med det du vil, enten du vil bruke en database eller bare redigere en HTML-fil. Se etter de mindre løsningene, så slipper du "unødvendig tull". MVH Audun Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Nja, tror det tar like lang tid å lage et script selv som det tar å finne det der. Kanskje jeg kan lære noe av dette også. Problemet er egentlig bare at jeg vil ha meg en admin side. Å opprette tabeller kan jeg, bruker bare phpmyadmin. Edit: Tror jeg driter i hele databasen. Fant fastcms! Er jo bare index.php jeg trenger å endre. Endret 2. desember 2004 av Ingardj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå