dodgemaster Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Lurte på om noen kan forklare meg forskjellene her? Er vel ingen av disse kortene som har kommet i nettbutikkene enda men kanskje noen har peil uansett Kommer til å bruke kortet både til visning av film på prosjektor og til gaming. Regner med PE er best på gaming, så det jeg lurte på er vel egentlig hva aiw har å tilby på film/tv-ut fronten i forhold til pe. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) AIW har tv-tuner, PE yter best. Edit: Vet ikke med AIW, men PE har hvertfall vært i salg lenge. Jeg fikk mitt i august. Endret 2. desember 2004 av Rikky Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Ja, og PE har ikke TV-tuner. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Vet ikke hvordan det er med de nye kortene, men tidligere har AIW-kortene vært noe lavere klokket. Lenke til kommentar
dodgemaster Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 AIW har tv-tuner, PE yter best. Edit: Vet ikke med AIW, men PE har hvertfall vært i salg lenge. Jeg fikk mitt i august. Mulig det har vært i salg en stund men det er i alle fall så og si ikke noen som har det inne pr. i dag. Noen som hevder medio desember mens andre sier januar. (Lang ventetid ) Fant vel en nettbutikk som hadde men det var seff 1000 spenn dyrere enn standard. Tror kanskje AIW kom nettopp. Har ikke sett det i nettbutikkene før i går . Vel.... hvis noen vet om en nettbutikk som har (til en akseptabel pris (4000-4500) så er det bare å si fra Da er det pe jeg snakker om. Har for så vidt tv-kort fra før og egentlig trenger jeg ikke no tv-tuner siden jeg har digital tv Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Sorry for bump, men komplett.no har det (ikke på lager). EDIT: Klokken på kjernen er den samme (500), men minnet er klokket lavere (500, eller 1000 om du vil).. Hvert fall på powercolor sitt. Endret 26. desember 2004 av MixMaster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå