Joachim_F Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 I dag bekreftet Konami at Metal Gear Solid 3: Snake Eater skal lanseres i mars, og at den europeiske versjonen får tillegg som amerikanerne og japanerne ikke får. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Dette var gode nyheter, ja. Litt dumt at vi må vente til mars, men så har jeg jo bursdag i mars også så det gjør ikke meg noe. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Genialt at vi Europere får noe som Amerika og Japan ikke får Er spent på hva overraskelsene er. Lenke til kommentar
Doga Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Dette synes jeg er kjempeflott. Kanskje det ikke blir import på meg likevel...? Uansett, gleder meg så sinnsykt mye! Lenke til kommentar
Standish Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 er egentlig mest overrasket over at det ikke er med på den amerikanske og japanske versjonen, men jeg syntes ikke det er ekstramateriale siden det er akkurat det samme som var med på solid snake: sons of liberty. håper på en dvd med making of og greier, da snakker vi ekstramateriale Lenke til kommentar
Doga Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 er egentlig mest overrasket over at det ikke er med på den amerikanske og japanske versjonen, men jeg syntes ikke det er ekstramateriale siden det er akkurat det samme som var med på solid snake: sons of liberty. håper på en dvd med making of og greier, da snakker vi ekstramateriale Det er Making of på Substance i alle fall. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 BOMBE at spillet ikke kommer før i Mars da.. Men, men.. Gjør ikke noe.. Kommer så altfor mange spill nå uansett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg