Apoc_ Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Hei. Jeg trenger anlegg i bilen. Det er ikke noe i den. Jeg tenkte at cd-spiller, forsterker og to 6*9 tommere er en grei start siden jeg ikke har mye penger til rådighet. Hva anbefaler dere? Noen som vil sette opp et oppsett til meg? Jeg har ikke mye peiling på bil-stereo. Jeg håper 5000 kan strekke til. Bare for å få litt lyd. Er så stille i bilen uten radio en gang PS. Jeg hører en del på trance, så litt bass hadde ikke skadet Edit: Trenger jeg egen forsterker hvis jeg bare har to 6*9 tommere? Eller klarer en god cd-spiller å drive det? Mvh. Apoc_ Endret 2. desember 2004 av Apoc_ Lenke til kommentar
Defus Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 ville heller satsa på frontsett å spiller i første omgang eg. Du trenger ikke 6x9. Når du får penger igjen tar du å hente deg to forsterekere å en sub. Spiller en høy serie alpine f.eks 9827, høyserie pioneer, eller clarion. Skal du ha virkelig bra spiller må du nåkk ut med litt peng. rundt 3000 kr er helt greie spillere. Frontsette kan være et JBL GTO component sett, eller et SoundStream frontsett til så mye peng som du har igjen. Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Takker for svar. Har du noen linker til gode web-shopper? Jeg har sett litt på www.megabillig.com , men synes butikken ser litt tvilsom ut. Er heller ikke begeistret for forskudsbetaling. I hvertfall ikke når tingene kommer fra USA. Edit: Fant en annen tråd angående det Endret 2. desember 2004 av Apoc_ Lenke til kommentar
Defus Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 høytalere Jbl GTO Spiller Bla nedover til du kommer til 9827 Håper dette va til hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå