frodd Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hei! Har koblet pc'n til tv'n, og bruker tvtool. Problemet er at jeg bare får bare svarte og hvite farger. Hvordan kan jeg løse dette? Beklager om feilpostet Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Svart og hvitt på tv`en eller pc`en? Bruker du scart tilkobling? En slags overgang? Hadde samme problemet selv, men prøvde scart2... Da kom det farger.. Skifta i tilegg kanal til AV2-S.. Da ble bildet klart... Lenke til kommentar
frodd Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Svart og hvitt på tv`en eller pc`en? Bruker du scart tilkobling? En slags overgang? Hadde samme problemet selv, men prøvde scart2... Da kom det farger.. Skifta i tilegg kanal til AV2-S.. Da ble bildet klart... tvn blir svart/hvitt.. fra pc'n går det en mini-jack med lyd og en s-video-ledning med video.. jeg vet ikke hvilken type scart jeg bruker:S Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Sorry misforståelsen, men mente hvilken scart inngang i tv`en du bruker.. Skal vel egentlig ikke ha noe å si, men hadde det på min... Bruker kanal AV2-S, fordi bildet ble mye dårligere på kanal AV2. AV2-S er da scart tilkobling 2 i tv`en.. Scarttilkobling 1 funka, men da ble det sort/hvitt hos meg også. Men vi driter i scart-tull, siden du bruker S-Video inngangen og minijack for lyd.. ________________________________________________________________________ Prøvd å clone skjermen uten uten bruk av TV-Tool ? Altså bare ved hjelp av driverene til skjermkortet..? Åssen skjermkort har du? Hvilke drivere bruker du? Lenke til kommentar
frodd Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Sorry misforståelsen, men mente hvilken scart inngang i tv`en du bruker.. Skal vel egentlig ikke ha noe å si, men hadde det på min... Bruker kanal AV2-S, fordi bildet ble mye dårligere på kanal AV2. AV2-S er da scart tilkobling 2 i tv`en.. Scarttilkobling 1 funka, men da ble det sort/hvitt hos meg også. Men vi driter i scart-tull, siden du bruker S-Video inngangen og minijack for lyd.. ________________________________________________________________________ Prøvd å clone skjermen uten uten bruk av TV-Tool ? Altså bare ved hjelp av driverene til skjermkortet..? Åssen skjermkort har du? Hvilke drivere bruker du? Jeg har et gainward 6800LE Lenke til kommentar
darxyde Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Du trenger en scartinngang med RGB på tv'en din. På de fleste tv'er av litt nyere dato med 2-3 scart kontakter, er 1 av dem med RGB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå