joh-so Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Hallo! Personlig bruker jeg en Raser boomSlang 200, og forguder den! Jeg kan ikke se å ha hatt et eneste av de problemene dere hadde, men så bruker eg da et OS som er støttet av driverne. Den ruler i alle spill (unntatt minesveiper), men jeg kan være enig i at den er litt slitsom i rolig arbeid i Windows (men da er det jo bare å stille ned følsomheten noen hakk...) Ellers, så er det bare presisjons-arbeid i paint o.l som er litt problermer med, ellers greier jeg meg ikke foruten en Raser :wink: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 razer boomslang 2000, heter den. artikkelen traff spikeren rett på hodet.. det er en grusom mus, rett og slett. Lenke til kommentar
viranth Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Har en logitech Ifeel (optisk), beste musen jeg noen gang har hatt (datarelatert :B). Den er formet helt som en standard mus og hele pakka, regner vel med at det er flere enn meg som har den.. Er vel ikke dyre saken heller, så poenget i å kjøpe en dyr mus som razer for at man skal spille bedre, er for meg bare tull. "No skill -- All mouse" :b Lenke til kommentar
Endre Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Hvis dette skulle vært en tilbakemelding måtte det vel vært til butikken der du kjøpte den... :razz: Lenke til kommentar
netrex Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Jeg har både 1000 og 2000 versjonene av Razer Boomslang og 2000 er utrolig mye bedre enn 1000 versjonen. Det tar bare litt mer arbeid/tid å finne rett følsomhet på musen. Jeg har hatt disse to i litt over en måned nå, men har hatt 2000 versjonen i et par måneder i fjor sommer (den sluttet å fungere pga kontaktfeil i ledningen), så jeg var allerede delvis vant med formen på musen. Jeg fikk 1000 versjonen først, og merket stor forskjell på den og Microsoft Explorer v3.0 som jeg har testet en del. Razern var mye mer smooth både i Windows og i spill (Quake III Arena). Når jeg så fikk en ubrukt 2000 versjon av en som ikke likte den (ubrukt = testet i 2 dager her), så var denne selvsagt enda mer smooth og behagelig å bruke. Slett MYE med å finne rett følsomhet til spill da den er utrolig følsom og nesten krever at man har høy følsomhet, noe jeg har nå i forhold til før. Denne musen får man et elsk og/eller hat forhold til da man enten liker den eller ikke. Har enda ikke snakket med noen som synes den er helt ok. De enten hater eller elsker den. (Har vel gjerne med hvem som tar seg tid til å bli kjent med den (spøk) Synes det var en bra anmeldelse da den tar for seg hvor vanskelig det kan være å ha en Razer når det har med å venne seg til den og finne rett musmatte. Selv har jeg en stoffmusmatte som er helt fantastisk. Kjøpte den for 20Kr og kjøpte da like så godt 4 stk. slik at jeg ikke gikk tom med det første :smile: men nå har jeg gitt de vekk, og de selges ikke mer :sad: så jeg må vel teste Steelpad da hverken Everglide/Ratpadz eller fUnc fungerer (egen erfaring her jah..) [ Denne Melding var redigert av: netrex på 2002-06-05 22:32 ] Lenke til kommentar
TST Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Quote: Den 2002-05-31 16:40, joh-so skrev:Personlig bruker jeg en Raser boomSlang 200, og forguder den! Jeg kan ikke se å ha hatt et eneste av de problemene dere hadde. Nå var det heller ikke Razer Boomslang 2000 som ble testet, men Boomslang 1000. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå