Gå til innhold

Hodetelefoner til musikk/film

Anbefalte innlegg

Tenkte å investere i nye hodetelefoner. Krav er at de er lukket og at de er så store at de går rundt hele øret.

Sennheiser HD270 - Er disse bra?

Når det gjelder hva jeg skal bruke de til så er det altmulig. Ikke så mye spilling, mest musikk og film. Skal også kjøpe meg en mp3-spiller, men da tror jeg jeg går for koss plugs og porta pro som jeg har fra før.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan varmt anbefale Sennheiser HD 280 PRO - Har de selv og er kjempe fornøyd. Om det blir for dyrt for deg så er nok de du selv har foreslått et veldig godt alternativ  ;)

Støtter deg på den gixxerman.. Jeg har sett at HD270 ikke har fått noe spesielt gode omtaler.. Mens derimot HD280 pro, som koster 300 kr mer, har fått meget bra kritikker.. Har også HD280 Pro selv.. Først så ble jeg litt skuffet fordi bassen var så tynn ( Den er ikke innspilt før etter 100 t +) og fordi jeg rett og slett ikke var så særlig flink til å høre hva som faktisk var bra lyd i starten.. Etterhvert som jeg sammenligner med mitt gamle headset og andres headset så hører jeg klart forskjell.. Headsettet passer meget godt til musikk, spesielt pop og den fungerer fint til film og spilling også. Den er samtidig lett å utnytte på et vanlig lydkort i en pc..

Og nesten best av alt, den demper hele 32 DB. Nr 2 i lydisolasjon på markedet ! :w00t:

Så mitt råd er : spytt inn 300 kr til og kjøp HD280 PRO på www.hpx.no .. :thumbup:

Endret av Kurt P
Lenke til kommentar
jeg har nett kjøpt desse!!!

helt ok for meg

De er jo fine de.. Men det som avgjør hva folk er fornøyd med, er hvor gode hodetelefoner de har hørt før i sitt liv. En som aldri har hørt noe spesielt hodetelefoner før i sitt liv, kan godt være fornøyd med et slikt headset du viser oss.. Mens de som har hørt litt dyrere modeller som f.eks 280 PRO eller bedre vil bli skremt av den dårlige lyden som er i UR40.. Og folk har også forskjellig smak som spiller inn..

Og jeg trur ikke han vil ha noen UR40 siden han allerede har foreslått et headset til 900 kr.. ;):)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...