PrayingMantis Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Her kommer god skjermen. LINK - Lurer bare på når den kommer inn på listene her på hw.no. Dette er en fornyet versjon av den kritikerroste BenQ FP937s. Om du er ekstra observant så ser du at det kun er en "+" som skiller produktnavnene fra hverandre. Den ene har 12ms og den nye har 8ms. Noen som vet når den kommer her på hw.no og har noen formening om prisen kommer til å synke litt etter nyttår ? Er jo trossalt 1000kr forskjell, så jeg er litt usikker på om jeg gidder betale så mye ekstra. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Enden har uttalt seg krasst om at han slett ikke er sikker på denne skjermen hvor bra den er. Den er ikke ISO-sertifisert(det betyr at det kan være drøye 8ms, kanskje er det bare et fint navn på den vanlige med 12ms?), og har usikkert opphav. Er iallefall det jeg har fått med meg... Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Så jeg burde heller spare penga og kjøpe "lillebror" til 1000 lappen lavere og med 12ms ? Grunnen til at jeg spør er at jeg skal handle meg pc i deler 15.januar og da vil jeg gjerne bli ferdig med alt, altså også få med meg en LCD skjerm. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg ville si det sånn at kjøper du lillebror, vet du iallefall hva du får! Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg tror heller ikke du vil merke den store forskjellen, da etterslepet på den 'vanlige' (med 12ms) er så minimalt fra før. Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 https://prisguiden.no/fritekst_sok....emin=&pricemax= Det er foreløpig bare en butikk som har den. Send meg en mail på det, så husker jeg å legge den inn imorgen [email protected] Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 Mail er sendt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå