raysv Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hei, Jeg driver å prøver å gå over til opera, men sliter litt på et par sider. En av disse er foreksempel www.norsk-tipping.no hvor jeg har en smart kort leser som gjør at jeg får tippet og spilt online. Dette fungerer fint i IE, men har desverre ikke klart å få det til å fungere igjenom Opera. Noen her som bruker opera som har fått dette til å fungere? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Det er en stund siden jeg teste, men da fikk jeg det ikke til å fungere. Ble nødt til å bruke IE. Har du driver cd'en? Jeg har klart å rote bort min. Så for øyeblikket har jeg kun en kortleser, uten mulighet til å bruke den. Endret 2. desember 2004 av Orjanp Lenke til kommentar
raysv Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Jajo, tror jeg skal ha driver cd'en liggende et sted. Menne dette er irriterenes, er vel bare den vanlig jre pakka buypass systemet bruker for å få det til å fungere? Har sendt en email til norsk-tipping også så får vi se hva de sier Lenke til kommentar
raysv Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Fikk svar fra norsk-tipping, og var vistnok grunnet at betalingssystemet trengte ActiveX som gjorde at bare IE fungerer. Noen andre nettlesere som støtter dette? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 noen som ser en stygg sammenheng? ActiveX <-> Betalingssytem Lenke til kommentar
akh Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 noen som ser en stygg sammenheng? ActiveX <-> Betalingssytem Gjett om! WarElf: Regner med at dette er deg også? Så det gikk med Neptune? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå