Dinsdale Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) **EDIT** Fant en bra Bloodlinetråd. Søker etter en bra joystick man kan bruke til "alt". Må ikke være trådløs og ikke koste alle skjortene min. Forslag? Endret 2. desember 2004 av Dinsdale Lenke til kommentar
PinneVed Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Gothic og Bloodlines er 2 helt forskjellige spill. Bloodlines er ikke bug fritt, og FPS delen er langt ifra ferdig polert. Men hvis du liker en skikkelig rå story, mye valgfrihet og til tider helt utrolig grafikk, så anbefaler jeg Bloodlines. Og det at Bloodlines bruker Source er ikke mye å skryte av, fysikk motoren er der, men den brukes nesten aldri(lite props man kan bevege osv) EDIT: oi, oi, tenker..Najs edit Endret 2. desember 2004 av PinneVed Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Falt for Gothic II med en gang. Men Bloodlines tok det litt lengre tid for meg å like... Men nå er eg i gang med en ny char, og må si det er svært artig. Men Bloodlines er ganske "buggy" for å si det sånn, men det er ting man blir vant med/overser etter hvert. Edit: Fin topic endring gitt... Endret 2. desember 2004 av ac_ Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Ja, vi leker ikke EDIT :-) Neida, enig at den var voldsom, men det var jo en Bloodlines-tråd rett under, var bare litt vel rask der.... Men tusen takk for svar. De ga meg faktisk svar på akkurat det jeg søkte. Bloodline-tråden var så lang...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå