Gå til innhold

Problem med WB CL5!

M1ghty

Anbefalte innlegg

Fikk mail fra Whitebox i kveld:

Hei

Det som har blitt gjort er at hovedkortet er skiftet på maskinen. Det kan tenkes at det er noe galt med prosessoren din som gjør at maskinen restarter seg selv. Problemet ligger i at det er over 7 måneder siden du kjøpte maskinen. Uansett retter vi dette for deg raskt og effektivt. Det vi gjør er at vi tar og bytter ut maskinen din med all ny "innmat". Det eneste som du vil beholde er selve chassiset. Da vil maskinen være som ny og fungere som den skal. Send inn så fort som mulig så rettes dette for deg.

Med vennlig hilsen

Whitebox Data Systems

Anders

support

Problemet ligger i at det er 7 måneder siden jeg kjøpte maskinen?? Hva har det med saken å gjøre. Hvis det er hovedkortet som er ødelagt igjen. Så fikk jeg jo nytt i September. Maken til frekkhet skal man lete lenge etter.

Sitter nå å skriver en lang mail til dem.........Blir så frustrert.....Whitebox :mad:

Endret av M1ghty
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor er du så sinnt når de sier "Uansett retter vi dette for deg raskt og effektivt." (Så sannt de klarer å leve opp til påstanden sin så klart)

Grunnen til at jeg blir sint er fordi det tok 6 uker sist gang jeg sendte maskinen ned til dem. Og dessuten har dem løyet til meg opptil flere ganger. Nei ser ut som det blir "tv2 hjelper deg"!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...