Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Pc'ane finn ikkje kvarandre!?!

Anbefalte innlegg

Me har 2 pc'ar heime som er kobla saman med ein d-link 4 ports ruter.. Me har Telenor ADSL og begge pc'ane har tilgang til internett.. Men dei får ikkje tilgang til kvarandre!!? Det er ca ein månad sidan me fekk ruteren og i starten virka det fint.. (Me brukte sånn "linka kabel" før og eg endra ingen innstillingar når eg kobla til ruteren..) Dei første to vekene funka alt heilt fint med filoverføringar og utskrift via nettverket o.l. men så plutselig klikka det!! Som sagt har begge pc'ane tilgang til internett så det er ikkje noko gale med kablar o.l. Nokon som har idear om kva som er problemet!?!?!?!?

Så eit lite spørsmål til.. Eg har to pc'ar som skal koblast saman med dei to nemnte via ruteren.. Desse står i ein annan del av huset og det er litt upraktisk å måtte trekke to kabler gjennom heile huset!! Pluss at eg får besøk av kameratar avogtil for å ha lan... Då hadde det vore greit med ein egen ruter/switch på rommet mitt som var kobla saman med ruteren på kontoret!! Helst skal alle pc'ane i nettverket ha tilgang til internett... Lar dette seg gjere?? Altså å seriekoble to ruterar eller ein ruter og ein switch?? Korleis skal det settast opp?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...