CFD Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 Kul ide:) Du må poste et bilde! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 Kul ide:) Du må poste et bilde! Spoiler må du jo ha. Tør ikke og gjøre dette selv fordi jeg ikke har pæng til nytt kabinett nå. Lenke til kommentar
Feanor Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 Må si meg enig med sjanten: radiostyring!! monter servoer på framhjulene (drep en gammel radiostyrt bil..) så kan du lukeparkere PC'en på LAN. :grin: Eller luftpute-PC, blås nedover (skikkelig hardt) slik at den svever. Ha alt trådløst, monter et panserbatteri på PC'en. Så kan du kjøre rundt på LANet samtidig som du bruker den.. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! :grin: Lenke til kommentar
hyllimorph Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 Ey! Hva med å bara kjøpe et kjøleskap med hjul og sette hele PC-en inni? Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 Quote: On 2001-11-26 13:47, hyllimorph skrev:Ey! Hva med å bara kjøpe et kjøleskap med hjul og sette hele PC-en inni? Kjøleskap er for pyser, fryser er det eneste som gjelder :smile: Lenke til kommentar
thoering Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 her oppi fjellet tror jeg jeg ville gått for en litt annen løsning: meier under kabinettet og bikkjer til å dra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå