Gå til innhold

Gamecube - Oppstart.

Cortesi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det finnes minnekort fra andre produsenter, som er billigere, men personlig har jeg hatt litt dårlige erfaringer med de. To forskjellige uoffisielle minnekort jeg har hatt har slettet seg selv. :(

PS! Det er mange eksklusive spill på GC'en som absolutt ikke er for barn, som Resident Evil REmake og Zero, Eternal Darkness, og Metroid Prime 1 og 2, og det er også en del spill som gjerne kan spilles av unger, men egentlig er rettet mot eldre folk, som Pikmin 1 & 2, Viewtiful Joe, og Wario Ware(Verdens beste spill å spille i fylla).

Lenke til kommentar
Hvis det var Zelda du tenkte på har jeg selv spilt Ocarina of time til N64 - meget bra. WW er sikkert minst like bra..

:nei:

100x Dårligere heter det , men fortsatt ganske greit, men ingen ting slår OoT :love:

Drømmer om en oppfølger til OoT! Det vill vært noe! :love: (fullverdig, vel og merke)

Noen som har hørt noe nytt om det kommende zelda spillet?

Lenke til kommentar
Hvis det var Zelda du tenkte på har jeg selv spilt Ocarina of time til N64 - meget bra. WW er sikkert minst like bra..

100x Dårligere heter det , men fortsatt ganske greit, men ingen ting slår OoT :love:

Drømmer om en oppfølger til OoT! Det vill vært noe! :love: (fullverdig, vel og merke)

Det nye spillet er i hyrule....

Lenke til kommentar

Det nye spillet er i hyrule....

windwaker er jo også egentlig i hyrule, kom ikke på det sa jeg skrev i et emne om det på spillegal, så jeg fikk ca 6 mann mot meg som bare skrev dritt

jaja, on- topic, gc har jo mange voksenspill også, så du kan jo spille litt på den selv også, men gc passer også godt for barn...er nå ihvertfall en utrolig god maskin :love:

Lenke til kommentar

Wind Waker er et fantastik bra spill. Du kommer til å få mange uforglemmelig timer i det spillet.

OT: Jeg testet OoT på GC etter at jeg spillte WW, syns det var utrolig kjedelig og tamt i forhold til WW jeg men....giddet ikke mer enn kanskje 5-6t jaja.. hver sin smak :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...