Cortesi Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Heisann, Har vunnet en Gamecube. Hva trenger jeg for å spille f. eks. Zelda WW? Jeg tenker da på minnebrikker etc... Lenke til kommentar
neb Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 du trenger et helt vanlig memorycard, en gamecube og en håndkontroll.. no more no less Lenke til kommentar
Cortesi Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 ...og memorycardet følger ikke med GC? Hva koster det? Lenke til kommentar
neb Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 rundt 250 tror jeg.. følger ikke vanligvis med nei.. Lenke til kommentar
Axyon Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Gratulerer og lykke til med det vidunderlige eventyret du skal begi deg ut på. Lenke til kommentar
Cortesi Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Blir nok mest Xbox på undertegnede...GCen går til barna. Hvis det var Zelda du tenkte på har jeg selv spilt Ocarina of time til N64 - meget bra. WW er sikkert minst like bra.. Lenke til kommentar
Cortesi Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 ...forøvrig - finnes det uorginale memorycard som muligens er billigere? Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Det finnes minnekort fra andre produsenter, som er billigere, men personlig har jeg hatt litt dårlige erfaringer med de. To forskjellige uoffisielle minnekort jeg har hatt har slettet seg selv. PS! Det er mange eksklusive spill på GC'en som absolutt ikke er for barn, som Resident Evil REmake og Zero, Eternal Darkness, og Metroid Prime 1 og 2, og det er også en del spill som gjerne kan spilles av unger, men egentlig er rettet mot eldre folk, som Pikmin 1 & 2, Viewtiful Joe, og Wario Ware(Verdens beste spill å spille i fylla). Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hvis det var Zelda du tenkte på har jeg selv spilt Ocarina of time til N64 - meget bra. WW er sikkert minst like bra.. 100x Dårligere heter det , men fortsatt ganske greit, men ingen ting slår OoT Lenke til kommentar
neb Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hvis det var Zelda du tenkte på har jeg selv spilt Ocarina of time til N64 - meget bra. WW er sikkert minst like bra.. 100x Dårligere heter det , men fortsatt ganske greit, men ingen ting slår OoT Drømmer om en oppfølger til OoT! Det vill vært noe! (fullverdig, vel og merke) Noen som har hørt noe nytt om det kommende zelda spillet? Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Ingenting nytt om Zelda før E3. Men.... Wind Waker er det beste 3D Zelda spillet, bedre enn Ocarina of Time og Majoras Mask, så æddablædda! Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Hvis det var Zelda du tenkte på har jeg selv spilt Ocarina of time til N64 - meget bra. WW er sikkert minst like bra.. 100x Dårligere heter det , men fortsatt ganske greit, men ingen ting slår OoT Drømmer om en oppfølger til OoT! Det vill vært noe! (fullverdig, vel og merke) Noen som har hørt noe nytt om det kommende zelda spillet? Det nye spillet er i hyrule.... Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 pikmin er ikke for barn, det er helt ufarlig selvfølgelig, men det er altfor vanskelig og komplisert. Selv om noen spill ikke har fancy cars, monstre og hot chicks så betyr det slettes ikke at det er ment for barn. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Humoren og nostalgifaktoren i Pikmin 2 er uovertruffen. Et av årets definivt beste spill. Lenke til kommentar
levilord Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Hvis det var Zelda du tenkte på har jeg selv spilt Ocarina of time til N64 - meget bra. WW er sikkert minst like bra.. 100x Dårligere heter det , men fortsatt ganske greit, men ingen ting slår OoT Drømmer om en oppfølger til OoT! Det vill vært noe! (fullverdig, vel og merke) Noen som har hørt noe nytt om det kommende zelda spillet? Det nye spillet er i hyrule.... windwaker er jo også egentlig i hyrule, kom ikke på det sa jeg skrev i et emne om det på spillegal, så jeg fikk ca 6 mann mot meg som bare skrev dritt jaja, on- topic, gc har jo mange voksenspill også, så du kan jo spille litt på den selv også, men gc passer også godt for barn...er nå ihvertfall en utrolig god maskin Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 utrolig god maskin det er det, men jeg tengte på hyrule field,der slottet er osv Lenke til kommentar
levilord Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 ja, det er også det jeg regner som hyrule... hyrule er et paradis Lenke til kommentar
daniman Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Jepp, hyrule er et veldig bra gjennomført, og ikke minst detaljert mesterverk fra miyamotos side Lenke til kommentar
TCi Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Wind Waker er et fantastik bra spill. Du kommer til å få mange uforglemmelig timer i det spillet. OT: Jeg testet OoT på GC etter at jeg spillte WW, syns det var utrolig kjedelig og tamt i forhold til WW jeg men....giddet ikke mer enn kanskje 5-6t jaja.. hver sin smak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå