LtdEdFred Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Heisann Noen venner av hos har en bærbar PC som gikk i bakken for litt siden med det resultatet at den døde (starter ikke). De vet at jeg kan littegrann om data og har derfor spurt meg om jeg kan åne den og se om noe er løst der inne. Er dette noen god ide? Mest sannsynlig så er det jo ikke bare en kontakt som har falt ut... Ryker garantien el om en åpner en laptop? Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hvis garantien fortsatt gjelder så er det vel bare å sende den inn? Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Ryker garantien el om en åpner en laptop? Ja, det gjør den. Men den ryker også hvis lappisen smeller i bakken, så det toget er nok allerede gått. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hvis garantien fortsatt gjelder så er det vel bare å sende den inn? Garanti dekker ikke at man mister laptopen i bakken. Forsikring derimot kan dekke slikt, alt etter hvor god avtale man har. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Så siden garantien allerede har gått ut vinduet, og så lenge de ikke har forsikring, kan du vel forsiktig prøve å skru den opp å sjekke om du kan se noen åpenbare feil du kan fikse... Hvis du ikke finner noen kan evnt en tur på service være tingen, men spørs om det er noe som lønner seg å reparere... Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Er dere studenter? Hvem? Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hvis man har innboforsikring, og pc er under tre år så får man 100% igjen fra forsikringselskap. Mener jeg har lest dette på forbrukerportalen.no Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Joda, men er syk egenandel. Vi som er teknologistudenter og medlemmer av NITO har forsikring mot slike uhell. Lenke til kommentar
Junior19 Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Det du kan gjere utan at garantien ryker på dei fleste laptopar er jo å opne luka der ram-brikkene sitt, og sjekke om den blei slått laus under fallet. Det kjem litt an på modell og fabrikat, men dei aller fleste laptopar har no tilgangsluker for utskifting av ram og hdd som er customer replacable. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå