Dorian Gray Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Karaoke er en alltid en vinner, strip-poker funker bra det òg. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Skal dere ha damer der da? lei en film, og kos der uten alkohol? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 fucke noen venner....å våkne opp med mamma hengende over meg.. Uhm... tror ikke jeg ville formulert meg på den måten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Tror dere kommer til og få en baaaad fest...! Du er 17 år.. på tide med en pils eller to da vel?? Jeg kan godt ta på meg det og ringe mamma'n din og snakke litt med hu.. Kanskje jeg klarer og overtale henne!! Lenke til kommentar
c[`]laburk Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Drikking ble godtatt for 1 år siden her i husen. Jeg er 16 nå! Tips: ha fest en anna plass Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 Tingen er ikke , at jeg ikke får lov til å drikke... Men at eg ikkje får lov til å drikke i huset mitt! Har gjort det en gang, vi hadde forspill oss meg, mens mamma og de var ovenfor....De ble ikke så gald akkuratt!!! Lemen :, jaah, det blir nok en bad fest, men alt er bedre en ingen ting! Så jeg lar det stå til! Ja, gjerne ring min mor!! Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Nr: Er du virkelig 17? Har du dysileksi? skriver du fortere enn du kan? Eller hvorfor er det så vanskelig å tyde det du skriver? Uansett: Bare for å være realistisk: Tror du virkelig 30 mennesker respekterer din apell om ikke å drikke? Jeg prøvde det på min fest, I NIENDE! og folk drakk.... Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 Vel takk for den! Nei har ikke dysieleksi! Jaah skriver alltid veldig fort, ser ut som jeg kanskje skriver litt for fort da! Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 forstår ikke pointet med å drikke seg dritings.... så har jo jeg alltid vert den personen som foretrekker en helg med pc istedet for fest... Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Vil si meg enig med deg faktisk AftaBurn! Men tror mamma har innsett at det blir drikking uansett!.... Jaah, no gleder jeg meg faktisk! LOL! Lenke til kommentar
-Bassaddict- Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Mye bra her ja...Får vel bare jage ut mamma, og drikke meg dritings, og .. fucke noen venner....å våkne opp med mamma hengende over meg.... HUSARREST I EN MÅNED, INGEN UKE PENGER, EKSTRA MYE HJEMME ARBEID!!! jajaj, that's life smile.gif Flere morsomme ider? eeeh hvor gammel er du? leste du var 17 og det kan ikke stemme, ekke noe som heter husarrest vel?!? ingen som har rett til å låse deg inne andre enn politiet. ukepenger? skaff deg en jobb! er du 17 år er det på tide å slutte å kalle morra si for mamma du har forresten brukt ordet 5 ganger hittil hmmm rart at jeg gidder å svare på sånt men har bestemt meg for å døgne og det er for seint å legge seg nå, morsomt innlegg da la inn et langt innlegg på hva har du røyka også hahha. ekke no must å ha drikking, teit å ruse seg men når man er 17 og har bursdag er det som å ikke ha ribbe på julaften lykke til da ups så at posten er en mnd gammal jaja Endret 7. januar 2005 av -Bassaddict- Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 "Oooh, se på meg, jeg er så voksen, kaller mamma for navnet istedefor mamma." Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 hva med vodka spelet? det er gøy fordi reglene er så innvikla at etterhvert driter alle i dem og drekker i stedet :!: Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 hva med vodka spelet?det er gøy fordi reglene er så innvikla at etterhvert driter alle i dem og drekker i stedet :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå