mack_ Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Trodde jeg hadde sett det på en reklame noe sted, men blander jeg sammen da? Kan ikke finne noe sted som selger det, men skulle gjerne visst om det går eller ikke. Noen som vet? Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Joda, du kan kjøpe subsidierte mobiler fra Chess.... Gå på inn på Norwegian Telecom Lykke til Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Genialt:) Takk! Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Det er IKKE subsidierte telefoner der,bare litt billigere mob hvis du har et Chess abb Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Det er IKKE subsidierte telefoner der,bare litt billigere mob hvis du har et Chess abb RIKTIG! ikke no å kalle subtituerte det der nei, dårlig greier....gla jeg er ferdig med de egentlig... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Og mobilene er faktisk enda billigere andre steder som oftest og... Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) de kaller det subsidierte telefoner selv i hvert fall. Endret 2. desember 2004 av Pepsi Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 De kaller nok det,men det er det ikke,da hadde prisene vært mye lavere enn det de har,de fleste av telefone er dyrere enn andre nettbutikker Lenke til kommentar
peders2000 Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Digg hvis du ska ha deg ny mobil da. Og i tillegg er kunde hos chess. Blir litt billigere i forhold til andre nettbutikker.. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Ikke så mye billigere, men litt i det minste (vet ikke med alle telefoner). Det positive er at man ikke må binde seg for ørten måneder for å kjøpe der! Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Off-topic og småkrangling fjernet. Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) hva er subtitiert? Ikke mobb...kan være dysleksi... MOBBE Jeg mobber ikke .jeg vet ikke hva det betyr, der dreit du på lokket Å støtte noen med subsidier betyr å gi penger/annen støtte til noe/noen for å få de konkurransedyktige. I Norge blir f.eks. landbruksvarer subsidiert fordi de har såppas stor konkurranse med utenlandske varer som blir solgt billigere. Dermed får bønder subsidier (støtte) fra staten for å produsere f.eks. kjøttfe. Her er det da ikke akkurat snakk om kjøtt ( ), men mobiltelefoner blir subsidiert av teleoperatører for at vi kunder skal kjøpe dem, og binde oss til deres abonnement. Det lønner seg for dem å subsidiere telefoner fordi de vet at de jevnt over vil tjene på dette gjennom bindingstiden uansett. Derfor selger Tele2, NetCom og Telenor telefoner til 1* kr for å få oss til å tegne oss til dem slik at de skal bli enda større.. Som dere ser er jeg veldig flink til å snakke rundt grøten.. *du må binde deg til oss i ett år og få svært billige samtalepriser (men også svært høy abonnementspris.. GAH Endret 2. desember 2004 av mack_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå