phnx85 Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Er det mulig å koble seg til en Exchange server i Outlook Express? Serveren står lokalt på nettverket. Lenke til kommentar
smh Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Du kan koble til exchange serveren som ein vanlig POP3 server, men du kan ikkje bruke exchange tjenestene i outlook express. Så du kan laste ned mail osv, men du kan ikkje ha kontakter osv liggende på server og se via outlook express. Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg prøvde å legge til exchange serveren som en POP3 server men får bare beskjed om at brukernavnet eller passordet er feil. Jeg vet at ingen av delene er feil. Lenke til kommentar
smh Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Det kan tenkes at Exchange serveren er satt opp slik at ein ikkje kan bruke POP3. Då er det kun webmail og Outlook som virker. Kva er årsaken til at du skal bruke Outlook Express? Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Vanesak Har alltid brukt det. Bruker det på Spymac mailen min. Læreren min sa jeg måtte begynne å sjekke skole mailen min og det er mer arbeid å måtte åpne Outlook i tillegg til Outlook Express Lenke til kommentar
smh Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Du kan jo bare legge alt inn i Outlook i plassen for? Det er meir import/eksport muligheter i Outlook enn i outlook Express. Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 Jojo, men er jo vant til å bruke Express Lenke til kommentar
smh Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Ja, det er jo opp til deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå