Antihero Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg har en Dell Latitude X200 med 256MB RAM. Synes dette blir litt snaut og maskinen jobber tungt av og til. Kan noen si meg hva slags RAM den bruker og hvor jeg får kjøpt? Har tenkt på en 256MB-brikke. Lenke til kommentar
john.einar Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Du finner ut hvilken type minne som brukes f.eks. her. Når du finner ut typen kan du finne brikker av samme type. F.eks. i en Dell x300 så brukes faktisk Crucial PC2100 brikker fra fabrikk hos Dell. Jeg har satt i denne i en 8200 og i en x300 med topp resultat. Det er akkurat samme serien som står i som standard i x300'en. x200'en du har er av litt eldre type, så de bruker kanskje ikke samme minnetype, men du har ihvertfall en start. x200 har kun 1 minnesocket. Den har 128MB onboard. Så du har i dag en 128MB brikke. Om du skal sette i noe mer må denne fjernes. Da vil det å sette i en 256MB brikke bare gi deg 128MB mer minne. Ville gått for en 512MB brikke og fått totalt 640MB. Koster ikke allverden på komplett Endret 2. desember 2004 av johneinar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå