bakken Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 test x800 pro vivo. klokk det til døden holdt jeg på å si Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 er enig! flash det til xt pe og se kor langt det klokker.. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Tipper det ikke klokker langt. Ikke mange som gjør det som standard iallefall. Lenke til kommentar
bakken Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 Må jo bruke det fra sapphire, hører at vivo versjonen blir sjuk når du klokker høyt har eit selv Lenke til kommentar
likferd Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Må jo bruke det fra sapphire, hører at vivo versjonen blir sjuk når du klokker høyt har eit selv Kan bekrefte at mitt kort fra sapphire klokker et GODT stykke over XT PE uten å hikke engang Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Må jo bruke det fra sapphire, hører at vivo versjonen blir sjuk når du klokker høyt har eit selv Kan bekrefte at mitt kort fra sapphire klokker et GODT stykke over XT PE uten å hikke engang Kjøling? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 jeg har det kortet fra sapphire, og kan bekrefte at det IKKE klokker bra.. har en ATi4 Silencer, og alt over 510/560 gir bare artifacts.. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 (endret) jeg har det kortet fra sapphire, og kan bekrefte at det IKKE klokker bra..har en ATi4 Silencer, og alt over 510/560 gir bare artifacts.. Kvaliteten varierer sikkert fra parti til parti da Jeg har ATI silencer 4 på min, og merker ikke artifacts før jeg klokker over 580/600. Da må jeg riktingnok kjøre kabinettviftene + ati silencer på full guffe.. Til vanlig kjører jeg kortet på 520/580 uten noe problemer, og da med ca halv fart på ati silencer viften. Edit: skreiv noe tall feil Endret 16. desember 2004 av likferd Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 jeg har det kortet fra sapphire, og kan bekrefte at det IKKE klokker bra..har en ATi4 Silencer, og alt over 510/560 gir bare artifacts.. Kvaliteten varierer sikkert fra parti til parti da Jeg har ATI silencer 4 på min, og merker ikke artifacts før jeg klokker over 580/600. Da må jeg riktingnok kjøre kabinettviftene + ati silencer på full guffe.. Til vanlig kjører jeg kortet på 520/580 uten noe problemer, og da med ca halv fart på ati silencer viften. Edit: skreiv noe tall feil mm.. det er 50% sjanse for at du får et kort som klokker bra.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå