darkzion Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Hey hey alle wow addicts Har vurdert lenge med et par kompiser om vi skal starte en WOW guild. Blir fett og kult Men vi trenger flere members.. noen som er interesert ? Vi trenger spessielt en som har litt peiling på åssen man mekker en Kul og stilig hjemmeside med forums .. Noen som melder seg frivilig ? Eneste kravet er at du elsker wow og kan snakke norsk ? hehe send meg en PM eller legg igjen en post her hvis du er interesert. -------------------------- Glemte å si at dette er en horde clan of course Endret 3. desember 2004 av darkzion Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hvor gamle er dere? Lenke til kommentar
darkzion Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg pluss en annen er 18 år.. .Men vi har et par folk på 21 osv her Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hvis det er snakk om PvE og Alliance, så skal jeg være med, med unntak, hvis Gamer.no skal lage Guild da.. Men ellers blir jeg gjerne med;) mvh birger Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Jeg vil være med Endret 2. desember 2004 av omiro Lenke til kommentar
darkzion Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 Høres bra ut dette Noen av dere som kan mekke forum / hjemmeside ? som har no peiling på dette ? Lenke til kommentar
Floydiac Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Jeg er med hvis jeg får lov Lenke til kommentar
darkzion Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 Alle får lov velkommen til gjengen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå