A.J Green Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Persbråten VGS har gjort det stort idag. Strømmen er gone og jeg slipper en prøve! Dette blir en god dag. Og imorgen starter jeg klokken 12 til gymtime for så å dra hjem igjen. Life is good! Lenke til kommentar
Pels Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) jeg veet. Drit fett EDIT: det var egentlig lys i klasserommet vårt, vi bare skrudde det av Endret 2. desember 2004 av Fur Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Kjipt, hvorfor skjer ikke noe på våres skole!!! Kanksje, vi må ta tingene i våres egne hender! Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Kjipt, hvorfor skjer ikke noe på våres skole!!! Kanksje, vi må ta tingene i våres egne hender! Skjer aldri noe sånt på vår hypermoderne skole Da må man sette i gang noe selv Lenke til kommentar
Pels Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 sånt må man jo regne med på oslos skoler. Alt forfaller her. Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 ska se dritet vi har i bergen. lufteanlegg fra før krigen, som ikke har vært i bruk på 30 år. det var det jeg hadde på ungdomskolen. var ikke lufteanlegg i det hele tatt på barneskolen. det skolen kaller for datamaskiner ville jeg knapt nok brukt til skrap. hvordan staten kan fordele pengene så ujevnt som de gjør fatter jeg bare ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå