Ni kon Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hei alle sammen. Har et spørsmål om CD/DVD brenning i større skala da jeg ikke har spesielt peil om dette. saken er: Jeg har fått beskjed om å se på muilge leverandører av DVD/CD brenning. Mitt firma skal brenne ca 1000 plater i slengen. Og jeg har fåt beskjed om å forholde meg kun til 4 leverandører. Har nå hentet inn priser hos disse, men så stiller jeg meg spørsmålet: Prisene er så og si identiske, Men for meg så er det ikke bare pris som er relevant. Jeg er opptatt av at alle cd/dvd'ene jeg kjøper fungerer. Hva skal jeg spørre om for å sikre med at produktene har en høy kvaliet? Har også hørt rykter om at når man bestiller så mange DVD'er i slengen, så støper de kun platene eter en form? dvs de brenner de ikke? Noen som kan hjelpe meg med litt infromasjon? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Kan svare på et av spørsmålene iallefall, og når det gjelder så store kvanta, så blir nok platene "trykt", og ikke brent. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Er det en fordel at de blir "trykt" ? Er kvaliteten bedre da? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Ja, det vil jeg tro. Det er jo slik CD'er er produsert i 20 år. Brennbare CD'er er vanskeligere teknologi, basert på at en laser lager forandringer i et fargestoff. Her er noe info om hvordan CD'er fungerer. http://stuffo.howstuffworks.com/cd.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå