Gå til innhold

Digitalkamera på Coop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har ikke sett det kameraet men vil uannsett heller anbefale Expert sitt tilbud nå før jul, HP M307, 4 M pixels, 3 x optisk zoom (!!) 16 mb innebygget minnne, til den nette sum av 999.- Med docking så havner du på 1400 sånn ca. Knallgodt kamera!

Altså. Det kameraet er ikke mye knallgodt. Flere folk på forumet her har kjøpt det, og konkludert med at billedkvaliteten er elendig (iforhold til de aller fleste andre kameraer i samme prissegment), kameraet er tregt, fokusen er upresies og batterikapasiteten er så som så.

Beste billigkameraet for øyeblikket er PowerShot 400 fra canon.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Vile ikke ha kjøpt kamera i matbutikk, hva hvis du får problemer med kameraet. Obs! solgt i en periode pc utstyr for så og legge ned supportavdelingen da det ble for kostbart. Såvidt jeg vet har de ingen support i dag. Da er det bedre med kjøp på nettet, i elektrisk forretning eller fotobutikk.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
eg fekk ditta kamerae som dei selte hoss coop..det funka helt bra, eg er jaffal fornøgd med det..

sjølv om det er kjøpt på ein matbutikk vil ikkje det sei at det er dårli da...

å når det er i tilegg produsert av Samsung so er det sikkert bra...

Ta et bilde eller to og legg ved da. Så kan hver enkelt selv bedømme...

Lenke til kommentar
eg fekk ditta kamerae som dei selte hoss coop..det funka helt bra, eg er jaffal fornøgd med det..

sjølv om det er kjøpt på ein matbutikk vil ikkje det sei at det er dårli da...

å når det er i tilegg produsert av Samsung so er det sikkert bra...

Ta et bilde eller to og legg ved da. Så kan hver enkelt selv bedømme...

eg kan ikkje legge ut bilde her fordi bilde er større enn 256k...

he dokke andre forslag over korleis eg kan legge ut bilde...

Lenke til kommentar

Fikk kameraet til jul jeg også, men skal levere det inn og spytte inn 1000,- og kjøpe HP R707 istedet.

Kameraet er greit nok det, men det SUGER batteri som bare det ved blitzbilder (snakker max 20 bilder), og har LAAAANG lukkertid når man tar bilde uten blitz, ikke finnes det manuelle instillinger for det heller, eneste manuelle utenom lysforhold (overskyet, wolfram, klart vær osv.) er blenderåpning.

Hvordan er det å få bytta det? Hvilken Coop butikk er det som selger det? coop elektro? coop mega?

Edit: må legge til at det har en stor og litt mørk skjerm, 2" stor er den, så den bidrar vel med å ta strøm.

Endret av BrAtTeRn
Lenke til kommentar
Fikk kameraet til jul jeg også, men skal levere det inn og spytte inn 1000,- og kjøpe HP R707 istedet.

Kameraet er greit nok det, men det SUGER batteri som bare det ved blitzbilder (snakker max 20 bilder), og har LAAAANG lukkertid når man tar bilde uten blitz, ikke finnes det manuelle instillinger for det heller, eneste manuelle utenom lysforhold (overskyet, wolfram, klart vær osv.) er blenderåpning.

Hvordan er det å få bytta det? Hvilken Coop butikk er det som selger det? coop elektro? coop mega?

Edit: må legge til at det har en stor og litt mørk skjerm, 2" stor er den, så den bidrar vel med å ta strøm.

tvila på at du får penga igjenn da...

Lenke til kommentar
Coop selger visstnok et billig digitalkamera for tiden. Heter Brica, har 4 megapixel og leveres med 128 mb minnebrikke. Noen som vet noe mer om dette kameraet? Noen som har kjøpt det og testet det? Tror det koster rundt 1500 kroner.

eg trur kamerae er nedsatt 1000 kr i pris faktisk... :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...