jonasto Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg brukte noen timer i går på å få innstalert windows 2000,men støtte på noen små problem. Fint om noen vet hva dette er: Når jeg skrev inn navnet på maskinen "Jonas", ble den stående som Jonas1 under påloggingen til nettverket når alt var ferdig. Hvorfor skjer dette? Prøvde å formatere og legge inn alt på ny,men dette ett- tallet dukket poikker meg opp igjen. Hvorfor? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Det er ikke brukernavnet som er jonas1 da? Det er vel slik at du ikke kan ha brukernavn som er likt som maskinnavnet? Lenke til kommentar
jonasto Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 når jeg får beskjed om å skrive inn Maskinnavn velger jeg JONAS. Tror ikke jeg skriver dette noe mere videre i innstalasjonen! Rart den kaster på dette ett-tallet! Lenke til kommentar
GreenBeret Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Høyreklikk på min datamaskin/my computer, så trykker du maskin navn/computer name. Da ser du hva maskinen din heter. Lenke til kommentar
jonasto Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 ja,det skjøner jeg! men hvorfor setter den på dette ett-tallet...når jeg ikke har bedt om det? Den skal hete JONAS, IKKE JONAS1 Lenke til kommentar
GreenBeret Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 du har ikke fyllt ut at en bruker skal hete jonas? for maskina kan ikke hete det samma som en bruker, som det ble nevnt før i topicen. Lenke til kommentar
jonasto Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 er mulig jeg har gjort det! får sjekke det når jeg kommer hjem! Kan da ikke være noe annet som har skjedd! Forøverig skjedde det noe annet som aldrig har skjedd før. Under innstalasjonen av nettverksinnstillinger stoppet den med en varsel om ett eller annet med vhost.exe eller noe + at det var en ip adresse til chello abn mitt..jeg koblet ut modemet på neste innstalering.da gikk det rart. lurer på hva det var for noe! men,men..mye rart man kommer over Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Du kan jo bytte navn etter installasjon også da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå