m-momr Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hei jeg har en 21" CRT skjer som jeg har på 1280x1024@85HZ i windows, men ikke i noen spill, som tfc, og der har jeg 100fps og 60hz og 60 er litt irterende og se på det flimrer, så hvordan kan jeg låse den i 85hz i spill? takker for svar Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Mener å huske at Powerstrip kan fikse dette. Søk på google for download. Lenke til kommentar
Palme Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Kan jo og laste ned Refresh Lock da.. Det har jeg ingen problemer med Lenke til kommentar
XU Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 I BFV og BF42 kan man gå inn i "videodefault" mappen og sette "allowAllRefreshRates" til 1. Default er 0 , og da får man ikke mer enn 60hz. Vet ikke om du har muligheten til å gjøre det i tfc. Lenke til kommentar
MrCrool Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 For de som har Nvidia grafikk kort, så er det en funksjon (overstyring av oppdateringsfrekvens) som kan brukes på samme måte som refresh lock. Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 jeg har power strip men vet ikke hvor jeg stiller inn sånn at den holder seg sånn jeg kan jo prøve refresh lock Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 Hvor finner jeg instlillingene for dette i power stirp? og hvor finner jeg refresh lock? Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Sliter med at fH er 59.7 kHz og fV: er 59.7 Hz(når jeg er i options ved å trykke monitor knappen) når jeg har 200 hertz i windows ! Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 Hvor finner jeg instlillingene for dette i power stirp?og hvor finner jeg refresh lock? hjelp=? Lenke til kommentar
ilex Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Hvor finner jeg instlillingene for dette i power stirp?og hvor finner jeg refresh lock? hjelp=? dude, med en sånn signatur burde du ikke tørre å spørre en gang refresh lock http://www.pagehosting.co.uk/rl/ eller bedre: refresh force http://www.pagehosting.co.uk/rf/ Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 Hvor finner jeg instlillingene for dette i power stirp?og hvor finner jeg refresh lock? hjelp=? dude, med en sånn signatur burde du ikke tørre å spørre en gang :!: jaja takk, da ser jeg på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå