Fredrik Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Har dere ikke autopublisering av artiklene? Klokken er over 23:59 på 1. desember 2004. Lenke til kommentar
simes Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Ja, nå er klokka 08.12 og jeg har eksamen om 48 minutter og det har enda ikke kommet noe.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Såvidt jeg vet så bruker hardware.no-nettverket et selvlaget publiseringssystem med mulighet for å time artikler, opprettelse av forumtråd og så videre, så hvorfor kalenderen ikke er lagt ut lurer jeg litt på. Lenke til kommentar
TST Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Vi bruker det samme publiseringssystemet som alle andre siter i Hardware.no-nettverket, og kan naturligvis også sette artikkelen til automatisk publisering på et gitt tidspunkt. Problemet er at dette systemet foreløpig ikke støtter oppdatering av fokusbildet på forsiden vår, og jeg har ikke mulighet til å sitte oppe til over tolv hver eneste dag frem mot julaften for å gjøre det manuelt. Dagens luke skulle egentlig vært ute i 7-8-tiden, men vekkerklokken slo seg vrang i natt så jeg forsov meg litt. Dette er beklaglig. Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 og jeg har ikke mulighet til å sitte oppe til over tolv hver eneste dag frem mot julaften for å gjøre det manuelt. Hæ? Dette er for dårlig TST! Skulle bare mangle at du ikke satt oppe halve natta for vår del... :!: Neida, jeg syntes det er helt ålright at vi får den oppdatert på morran, videre vil jeg si at dette årets julekalender er et skikkelig bra initiativ og "pay back" til alle deres trofaste lesere. Stå på videre og god jul... (insert santa-smiley) Lenke til kommentar
TST Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hehe, det er vel bedre med en fet julekalender 8 timer for sent hver dag, enn ingen julekalender i det hele tatt. :-) Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jepp! Og bedre med konkurranser enn "juletilbud" som de andre sidene har. Dog - jeg setter veldig pris på juletilbudene på HW.no! Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Julekalender er åretes beste påfunn! Lenke til kommentar
ttt Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 gjer ikkje meg noko at julekalenderen vert oppdatert litt seint. eg er ikkje oppe så tidleg uansett. men julekalenderen er heilt topp, gleder meg til resten av lukene (spesielt til julaftan ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå