Gå til innhold

WoW: Preorder og Final beta Informasjon


Anbefalte innlegg

Preorder Kit.

Preorder Kit er en liten pakke med en cd med WoW Soundtrack (Dette er 10 av de 30 sangene som kommer med Collectors Edition) og en Final Beta Key.

Preorder kittet garanterer deg en kopi av spillet når det kommer ut (tidlig 2005 i følge Blizzard) og du får 99kr i avslag på spillet når du kjøper det fordi de 99 kronene du betaler for preorder kit blir regnet som en forhåndsbetaling. Dette betyr at du ikke har krav på de 99 kronene tilbake hvis du bestemmer deg for å ikke kjøpe spillet.

Informasjon om hvor du kan skaffe deg preorder kit kan du få på denne siden:

http://en.wow-europe.com/pre-order/

 

Collectors Edition

Når du kjøper collectors edition får du denne pakken:

http://en.wow-europe.com/pre-order/collectorsedition.shtml

De unike pets er bare for folk med Collectors Edition og de gjør generelt ingen nytte for seg annet en å se tøfft ut. Du kan velge en av dem hver gang du lager deg en character.

 

Når starter Final Beta

Beta starter sannsynligivis innen få dager i følge wow-europe.com

Når Beta skal starte så kommer den til å komme på: http://en.wow-europe.com/

Til alle de som lurer på om man kan bruke US Open Beta client på EU final beta så går dette desverre ikke an etter localized patch kom. Dette vil si at metoden med å forandre på realm list ikke lenger virker.

 

 

Bare send PM med informasjon dere ønsker lagt til eller oppdateres til meg og jeg skal ta en edit :)

Endret av Snipershot
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fin post, på tide med litt oversikt. Har vert mange poster om desse temaene i det siste.

Du kan kanskje legge til at betaen skal starte en eller annen gang i løpet av desember og at spiller blir lansert tidlig i 2005, januar/februar

Hvor har dere fått Februar ifra???? Begynelsen av 2005 er jo første måned... er det ikke? Jeg ville sakt Januar :yes:

Lenke til kommentar

Begynnelsen av noe kan vel ikke akkurat defineres... Kommer ann på hva du deler inn i. Om du vil kan du dele inn i begynnelsen og slutten. Isåfall blir begynnelsen de første 6 mnd og slutten de siste 6 mnd. Håper ikke Blizzard tenker sånn da :)

 

Men utifra hvordan den amerikanske releasen ble gjort er det jo nærliggende å tro at EU retail kommer i Jan/Feb. Dette forutsetter jo da igjen at final beta faktisk kommer igang i løpet av Desember. Det har vi jo ingen garanti for egentlig :ohmy:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Har nå kjøpt den preordern til 99,- Når kan jeg spille? Når final beta er ute? Så jeg kan ikke laste det ned eller noe enda? Er det på noen som helst måte jeg kan få spilt spillet før Final kommer?

Final beta kommer i slutten av desember/ begynnelsen av januar. Du kan ikke spille det før Final Beta begynner med mindre du kjøper amrikansk retail som såvidt jeg vet er ulovlig (kan ta feil). Kommer muligens torrents med nye beta klienten.

Lenke til kommentar
OKay. Men hvordan fungerer dette: Jeg er garantert spillet i butikken dersom jeg har kjøpt pre-order? Jeg kjøpte mitt på el-kjøp. Skal jeg bare marsjere inn der når spillet er sluppet ut, og kreve at jeg skal få spillet? Hva om de blir utsolgt første dagen f.eks`? :cry:

Når jeg kjøpte mitt eksemplar på Spaceworld skrev de meg opp på en liste over folk som de skulle bestille og holde av en kopi til. Regner med at når du skal kjøpe retail-utgaven så tar de inn minimum ett eksemplar pr. pre-order-kitt de solgte og krever at du fremviser kvitteringen for å få kjøpe en av de versjoene.

Lenke til kommentar

il alle det som lurer om du kan bruke en WoW beta klient som har blitt brukt på Amrikanske Open beta til EU Final Beta så er dette kanskje mulig. For å teste dette så

1. Åpne WoW mappa di

2. Åpne realmlist.wtf i notepad

3. Forandre US server addresse til: eu1.wow.battle.net

4. Lagre og Login!

 

dette fungerer vel ikke no..? Viss jeg forstod det riktig så må alle som skal spele beta laste ned en ny versjon no? :thumbdown:

Lenke til kommentar
il alle det som lurer om du kan bruke en WoW beta klient som har blitt brukt på Amrikanske Open beta til EU Final Beta så er dette kanskje mulig. For å teste dette så

1. Åpne WoW mappa di

2. Åpne realmlist.wtf i notepad

3. Forandre US server addresse til: eu1.wow.battle.net

4. Lagre og Login!

 

dette fungerer vel ikke no..? Viss jeg forstod det riktig så må alle som skal spele beta laste ned en ny versjon no? :thumbdown:

Nei dette fungerer ikke nå. Skal gå over info posten senere i dag eller i morgen og ta en skikkelig oppdatering :)

 

Men for å logge inn må en vel ha en CB-konto?

For øyblikket ja. Hvis det var klient nedlasting du tenkte på så kommer det garantert til å komme ut uoffisielle torrents. Noe som jeg er ulovlig om jeg ikke tar helt feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...