Gå til innhold

Vanlig Ipod og U2 utgave - forskjeller?

Anbefalte innlegg

heisann,

Hadde først tenkt å bestille Ipod Mini, men jeg velger heller 20 GB verisjonen siden at den faktisk ikke er så mye større, og har 5x større lagrinsplass. Men, det som er negativt med å bestille den vanlige, er designet. Ipod mini er mye mer freshere med farger, vanlig Ipod er hvit og kjedelig... derfor tenkte jeg på U2 verisjonen! Er det helt den samme typen som 20g, bare at den har andre farger og autografer på baksiden?

Den er jo ganske stilig da, så det momentet med at jeg ikke kan velge vanlig Ipod foran Ipod mini faller bort... er det noen som vet om vanlig 20 gb (4G er vel det siste?) og U2 verisjonen er identiske?

Og, er det noen som har real life bilder av den?

En ting som er litt dumt, er at den koster såpass mye at det er ikke så mange kronene fra 40 gb'en...

Hva ville/har dere kjøpt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:p Eneste forskjellen på U2 utgaven, og den vanlige 20Gb utgaven er fargene,

samt at medlemene i U2 har inngravert autografene sine på baksiden.

Jeg hadde heller kjøpt den vanlige, evt. betalt litt mer, og gått for 40Gb.

Dersom du vil ha andre farger kan du jo bare kjøpe deg et Iskin (tettsittende silikon-veske), i den fargen du liker best. Denne beskytter også mot riper.

FallenA

Lenke til kommentar

Nei ! Albumene til U2 må kjøpes utenom, mener å huske at du fikk et tilbud på å laste ned alle Albumene til U2 gjennom Itunes Music store (1500kr eller noe), men foreløpig er det bare England og USA som har tilgang til Itunes Music store (er ikke lansert i Norge enda).

Det står mye om denne HER !

Sitat fra Apple.no

Etter at du har kjøpt og lastet ned «The Complete U2» har du faktisk fremdeles plass til opptil 4600 andre sanger.(

Sitat fra Apple.com (USA)

Like no other, iPod U2 Special Edition stands out. Jet black, it bears a prominent red Apple Click Wheel and, on the flip side, the autographs of each U2 band member. Available for just $349, it comes with an exclusive U2 poster and, of course, the signature white iPod earbuds. As an extra special treat, it includes an iTunes Music Store coupon you can use to get $50 off your purchase of “The Complete U2.”

Altså ! I norge får du med en U2 plakat, og i USA får du 50 dollar i rabatt ved kjøp av "The complete U2" :roll:

FallenA

Endret av FallenA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...