iStephano Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 hei, jeg har problemer med å spille spill når jeg har oppgraderer driver versonen til alt annet enn 61.76. På meg så funger spillene i blant men så fort den skifter hz ser det ut som så får jeg blå skjerm å da kommer dette opp: IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL Hva er dette for noe? Synes dette kortet ikke er så mye å skryte av, bare trøbbel med det... Vil gjerne bruke den siste driveren så kortet mitt er up to date Lenke til kommentar
Kilko Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Det problemet kan være drivere, eller så er det noe galt med rammen din. Du finner de aller nyeste driverne her: ftp://download.nvidia.com/Windows/67.03/ Versjon 67.03 Endret 2. desember 2004 av Kilko Lenke til kommentar
Turbel Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Det kan komme av maskinvarefeil. Har du kraftig nok strømforsyning? Er temperaturene lave og fine over alt i maskinen? Hvis du bruker pci-kort, kan det være en idé å prøve det/dem i et annet/andre spor, siden pci-sporene ofte deler irq med andre ting. Sjekk i hovedkortmanualen eller forumer og diskusjoner rundt ditt hovedkort. Og husk: Google er din venn! Lenke til kommentar
Guffen Duck Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 En kompis av meg har samme problemet. Han løste det ved å flytte SoundBlaster kortet sitt til ett annet spor? Skjermkortet og SoundBlaster kortet benyttet samme IRQ. Han har et Asus A7V266-E kort Vet ikke om det har noe med dette å gjøre. Men det er vært et forsøk. Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Denne situasjonen kan oppstå hvis det er maskinvare eller en enhetsdriver på datamaskinen som ikke er kompatibel.. http://support.microsoft.com/kb/311564 Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 tusen takk for svar alle, vel jeg fulgte tipset til guffen duck, flyttet Audigy kortet mitt til et annet spor. Flyttet så ram brikkene til slot 1 og 3. Nå flyter Half Life 2 DM så å si perfekt, skrudde ned vannet på Half Life 2 singel player og det begynnte og flyte rimerlig bra og. Ikke noe tegn til ustabilitet. Tusen takk for alle tips!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå