Composer Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg har problemer med lyden. Når jeg spiller av MP3r i Winamp fungerer lyden, helt til det har gått en stund, da plutselig stopper det. Når jeg spiller av en sang så står det på 00:00 og forblir der. Ser ikke ut som winamp klarer å spille av sangen, men hvis jeg derimot starter samme sang i Media player, så fungerer det Noen som vet hva dette kan skyldes? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Prøv og reinstaller winamp, hvis du ikke spiller av en fil som winamp ikke geier og spile av, dettte er vel egentli feilpost Lenke til kommentar
Launch Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Er Winamp innstillt rett da? Direct sound skal være på under Plug-ins -> Output i Preferences menyen... Vil anbefale deg å reinstallere, det eliminerer sikkert problemet. Endret 2. desember 2004 av Launch Lenke til kommentar
Composer Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Nei, det nytter ikke å reinstallere winamp. Starter jeg maskin på nytt igjen så går det å spilla av mp3 i winamp, helt til det har gått en stund og problemet dukker opp igjen. Winamp er rett configurert. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Hvilket lydkort bruker du? Har du veldig mange codec installert, kunne kanskje være kræsj der, men siden det funker med mp3 i andre prog så bør det ikke være feil der. Du får ta en full cleanup og legge inn Win, nye drivere og så prøve gjenn hvis det ikke løser seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå