bleidd Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 gg igjen for SO4... Hva er det med deg da? Du er den siste som kan disse oss her, som bare har ett eneste innlegg utenfor kategorien Søppel. Har du ikke noe saklig å tilføye tråden, kan du bare la være å poste her. Her snakker vi om Ålesund. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 gg igjen for SO4... Hva er det med deg da? Du er den siste som kan disse oss her, som bare har ett eneste innlegg utenfor kategorien Søppel. Har du ikke noe saklig å tilføye tråden, kan du bare la være å poste her. Her snakker vi om Ålesund. Hey man! Jeg har en haug i Pol+Rel og 4 polrel Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Du er den siste som kan disse oss her, som bare har ett eneste innlegg utenfor kategorien Søppel. Det er 1) feil, og 2) irrelevant. Lenke til kommentar
Migr Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Ikkje meg..og eg e faen meg glad for eg ikkje bor der og:d Lenke til kommentar
Jan Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Bor i Ålesund sentrum. Woho, oppafor Taxien. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 Du er den siste som kan disse oss her, som bare har ett eneste innlegg utenfor kategorien Søppel. Det er 1) feil, og 2) irrelevant. Ok, beklager, jeg trodde det kun var søppel som ikke var på postcount. Stryk den linja fra meg. Men det andre jeg sa stemmer fint. Innleggene hans i denne tråden er usaklige OT. Denslags greier man seg fint uten. Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 17 år gammal, bor for tiden på lerstad, rundt omkring øvstenakken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå