Gå til innhold

Noen fra Ålesund her?


bleidd

Anbefalte innlegg

JAAA, nok en herlig søppeltråd!!!!oneone

 

Lurer bare på om det er mange fra Ålesund her?

Selv er jeg 26 og kommer opprinnelig fra Hatlane (verdens navle, med Den Grimme Elling og alt).

 

Ellers kjenner jeg vel bare til Chris88 (som jeg kjøpte et skjermkort av i sommer. Det fungerer forresten glimrende, Chris :) )

 

Hadde bare vært litt moro å se om her var noen gamle kjente. Det er jo ikke så mange som har lagt ut hele navnet sitt (som jeg har sett).

Det trenger dere selvfølgelig heller ikke gjøre, men alder og bosted hadde jo vært greit, så kanskje vi kan gjette oss frem på noen. Kanskje en gammel skolekamerat?

 

(Tryggen, er du her et sted eller? :D )

 

 

Mvh

Vandalen / V4nD4L3n / PRoWLeR / bdd / ppq / SiRBuRD / BuRD / Svarten / Onkel Kos (ikke spør)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Forestten er ikke ålesund den største narkotika byen i hele Europa?

Det tviler jeg sterkt på.

Her er jo en del dop, men ingenting sammenlignet med antallet narkomane i Oslo, f.eks. Og Oslo igjen er jo en liten by i Europamålestokk.

 

Mener du pr. antall innbyggere, så tror jeg nok ikke det heller.

Lenke til kommentar
Forsåvidt så er Den Grimme Elling nedlagt. Er rn pizzaresturant der nå som jeg ikke husker navnet på.

Mama Mia.

 

Jeg tenkte mer på IRC-kanalen... Var nemlig en av de som startet den. Hmm, var det ca 1994-95 mon tro..?

 

 

EDIT: typo. Som vanlig.

Endret av Vandalen
Lenke til kommentar
Forsåvidt så er Den Grimme Elling nedlagt. Er rn pizzaresturant der nå som jeg ikke husker navnet på.

Mama Mia.

 

Jeg tenkte mer på IRC-kanalen... Var nemlig en av de som startet den. Hmm, var det ca 1994-95 mon tro..?

 

 

EDIT: typo. Som vanlig.

aha :) Holder den stand da? Har ikke vært innom på vel et år. Husker det begynte å gå nedover :(

Endret av olsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...