bleidd Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 JAAA, nok en herlig søppeltråd!!!!oneone Lurer bare på om det er mange fra Ålesund her? Selv er jeg 26 og kommer opprinnelig fra Hatlane (verdens navle, med Den Grimme Elling og alt). Ellers kjenner jeg vel bare til Chris88 (som jeg kjøpte et skjermkort av i sommer. Det fungerer forresten glimrende, Chris ) Hadde bare vært litt moro å se om her var noen gamle kjente. Det er jo ikke så mange som har lagt ut hele navnet sitt (som jeg har sett). Det trenger dere selvfølgelig heller ikke gjøre, men alder og bosted hadde jo vært greit, så kanskje vi kan gjette oss frem på noen. Kanskje en gammel skolekamerat? (Tryggen, er du her et sted eller? ) Mvh Vandalen / V4nD4L3n / PRoWLeR / bdd / ppq / SiRBuRD / BuRD / Svarten / Onkel Kos (ikke spør) Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hehe, jeg er ikke fra Ålesund, men vil bare si at dere har sinnsykt show dialekt. Hadde vært bra om alle nyhetsopplesere/lærere hadde snakket slik, da hadde aldri jeg sovnet hvertfall Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Eg er sunnmøring i alle fall. Viser til denne tråden: Er det noen Sunnmøringer på forumet? Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jepp, jeg er fra ålesund, ja. Bra alt fungerer. Alder: 16 Bosted: Sentrum Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Eg er sunnmøring i alle fall.Viser til denne tråden: Er det noen Sunnmøringer på forumet? Utrolig at jeg ikke så den der Da er det vel bare å stenge denne... Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Nei, men jeg er fra bergen, om det hjelper deg! Forestten er ikke ålesund den største narkotika byen i hele Europa? Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Forestten er ikke ålesund den største narkotika byen i hele Europa? Det tviler jeg sterkt på. Her er jo en del dop, men ingenting sammenlignet med antallet narkomane i Oslo, f.eks. Og Oslo igjen er jo en liten by i Europamålestokk. Mener du pr. antall innbyggere, så tror jeg nok ikke det heller. Lenke til kommentar
Rodwelt Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Forestten er ikke ålesund den største narkotika byen i hele Europa? Trodde det var Sandnes Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 joda er da fra ålesund jeg oxo men bor der ikke lenger hehehe Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 gg Vandalen. Hva da, "nestenduplikatposten"? Eller møttes vi i HL2 DM eller UT2004 DM i natt? Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 gg Vandalen. Hva da, "nestenduplikatposten"? Eller møttes vi i HL2 DM eller UT2004 DM i natt? /sigh Good Game for en riktig åndsvak topic. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) /sigh Good Game for en riktig åndsvak topic. Merk deg at den ligger i kategorien "søppel". Den er til for å poste søppel i. EDIT: skrev noe som ved ettertanke kunne virke støtende. Endret 2. desember 2004 av Vandalen Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg er 20 år og kommer fra Flisnes, hurra Forsåvidt så er Den Grimme Elling nedlagt. Er rn pizzaresturant der nå som jeg ikke husker navnet på. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Forsåvidt så er Den Grimme Elling nedlagt. Er rn pizzaresturant der nå som jeg ikke husker navnet på. Mama Mia. Jeg tenkte mer på IRC-kanalen... Var nemlig en av de som startet den. Hmm, var det ca 1994-95 mon tro..? EDIT: typo. Som vanlig. Endret 2. desember 2004 av Vandalen Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Forsåvidt så er Den Grimme Elling nedlagt. Er rn pizzaresturant der nå som jeg ikke husker navnet på. Mama Mia. Jeg tenkte mer på IRC-kanalen... Var nemlig en av de som startet den. Hmm, var det ca 1994-95 mon tro..? EDIT: typo. Som vanlig. aha Holder den stand da? Har ikke vært innom på vel et år. Husker det begynte å gå nedover Endret 2. desember 2004 av olsen Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 aha Holder den stand da? Har ikke vært innom på vel et år. Husker det begynte å gå nedover Rock bottom. Mye folk enda, men kvaliteten er HELT på bunnen. Men det var jo et sentralt samlingspunkt for noen år siden Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 gg igjen for SO4... Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jepp! 17år, bor på lerstadbakken, ikke langt ifra hatlane. Og mamma mia er jo stammresturanten, kaller den bare for "Muder'n" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå