Gå til innhold

3DMark03 Wings of Fury

tørrfisk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
PC-versjonen funker vel forsåvidt også, men den stinker i forhold ;)

Pluss at spillet går alt for fort på moderne maskiner. Det var ikke spillbart på min P133 for å si det sånn. :)

Finnes programmer som bremser prosessoren sånn at man kan spille gamle spill :)

Lenke til kommentar

Bare sånn at du vet det begynner IL-2 Sturmovik å bli litt gammelt nå, det er et fantastisk bra spill, men i etterkant har Forgotten Battles (oppfølgeren), en Ace Expansion Pack (en utvidelsespakke) og Pacific Fighters (hmm, kan kalle det en stand-alone utvidelsespakke, da den kan integreres i Forgotten Battles + Ace Expansion Pack dersom du eier disse).

Dersom du bare har lyst til å spille offline er nok Forgotten Battles det mest naturlige valget, men IL-2 Sturmovik er på ingen måte dårlig. Pacific Fighters er en annen mulighet, da det er noe forbedret grafikk i det, og det er en sjansje for å finne noen å spille med online.

Selv spiller jeg Forgotten Battles + Ace Expansion Pack + Pacific Fighters online i squad. Hvis noe ble uklart med de forskjellige titlene er det bare å spørre, så skal jeg forsøke å svare så godt jeg kan. Dersom posten er uklar så får du påpeke det også, det hender at jeg skriver 'alt' på en gang, og da blir det rotete.

-Zlatzman

Lenke til kommentar

Pluss at spillet går alt for fort på moderne maskiner. Det var ikke spillbart på min P133 for å si det sånn. :)

Superpi

Lenke til kommentar

Superpi

Vel, sist jeg sjekket var det et program for å måle hvor raskt prosessoren løste et salgs mattestykke..

Lenke til kommentar

Superpi

Vel, sist jeg sjekket var det et program for å måle hvor raskt prosessoren løste et salgs mattestykke..

Nærmere bestemt et program som regner ut desimaler i tallet Pi, og antall sekunder dette tar sier noe om ytelsen til CPU'en :) Tviler på at akkurat det programmet kan brukes til å "bremse" prosessoren for å spille gamle spill iallefall.

Lenke til kommentar

Jeg savner selv et skikkelig spill av den typen til PC. Det har vært en del, men de fleste er gamle og utrangerte nå. Nye spill fokuserer på helt andre ting enn.. det som gjorde disse spillene koselige på en måte:)

Forøvrig noen som husker gamle Wings på Amiga? (Ikke wings of fury) :) Utrolig dårlig grafikk på 3den, mens 2d sekvensene var nice.. og storyen og statsene var gull:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...