Errae Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Heisann! Jeg brukte Indesign når jeg kjørte windows, og trenger å konvertere noen .indd filer til linux kompatible filer som jeg kan redigere og slikt. (= noen som vet om et slik program ? Endret 2. desember 2004 av Errae Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Du kan jo kjøre indesign gjennom WineX, burde gå fint det. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 ja, hvis det er siste utvei. tror jeg har installfila en eller anna plass (= men det finnes vell muligens linux program for dette ? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Tror ikke det akkurat. Hva skulle det blitt kovertert til? Er vanskelig å bytte kildefiler mellom programmer. Fant ikke noe info om akkurat det heller. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Fungerte ikke med winex eller wine )= Endret 3. desember 2004 av Errae Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå