loddebolten Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 har en pc som hd.en nettopp gikk føyka på....får nå ikke onbord lyden heller til å virke....oppdaga nettopp at PSU spenninga viser at +5v er nede i 4.67 er ikke det mye avik...?definetivt gåen eller....??noen som vet hvor grensa går...? takker for svar...! kan dette ha tatt knekken på onb.lyden og disken..? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Det var ganske lavt ja. Sjekket du med voltmeter eller onboard-greier? Tror nok PSU-en er klar for å byttes ut om dette stemmer. Kan ha vært den som tullet til disker og lydkort med variable spenninger. Lenke til kommentar
loddebolten Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 begynner å mistenke det ja...skjermen får noen rare flimringer også av og til...akkurat som om den ikke klarer holde hz stabil...håper ikke psu har tatt helt knekken på hovedkortet....er det +5v som går til hd,en forrsten...? Lenke til kommentar
loddebolten Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 leste av måling i bios... Lenke til kommentar
loddebolten Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 skifta psu og fikk nå 4.86 på +5v...noe bedre ja... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Fortsatt noe lavt. Jeg får sjelden under 4,95 og over 5,05 med den "dårlige" PSU-en min. Det kan være at hovedkortet ditt er noe skadet. Diskene har 4pin molex rett inn, de går vel på 12v railen. Lenke til kommentar
loddebolten Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 jepp...tror du har rett...hovedkortet er nok gått føyka....fikk ikke kontakt med musa i "dos" mens jeg skulle kjøre drive image heller...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå