HFL Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Hvem konsoll mener dere er best?????? Da mener jeg på grafikk, ytelse, spill, programvare, pris, kontroll, utseene, dvd, og alt annet bra tilbehør!! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Quote: Den 2002-05-31 15:41, HFL skrev:Hvem konsoll mener dere er best??????Da mener jeg på grafikk, ytelse, spill, programvare, pris, kontroll, utseene, dvd, og alt annet bra tilbehør!! Slutt med den ekle capsinga i overskriften da. Og det holder vel med et spørsmålstegn og. Programvare? Tenker du på Linux? Så vidt jeg vet er det bare PS2 som har Linux - hvis noen har det... Ellers er vel NES den beste på pris... Tenk/les gjennom hva du skriver før du poster da. Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Atari har en fin konsoll! Men det er litt "sell-out" syns jeg, for nå lager de jo spill til Playstation og greier. De har ditcha sin egen konsoll :sad: Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 xbox har best grafikk og er den raskeste av alle konsollene. Lenke til kommentar
Fro Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Det er ingen konsoll i dag som ruler markedet på alle disse punktene. XBOX er best i ytelse og er kraftigst. PS2 har flest best spill. GameCube er billigst. Så er ikke en konsoll som "ruler markedet" på disse punkter. Men salgsmessig så har PS2 rult til nå... Lenke til kommentar
magneto Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 På en måte er ikke Gamecube billeg. Med tanke på Memorycard. Man må ha to MC for å få ordentlig plass. Er uenig i at PS2 har flest bra spill. Skriv opp lista da. Jeg finner flere til Xbox som jeg foretrekker. Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 kvalitet er bedre enn kvantitet, synes jeg. men ps2 har jo begge deler :smile: Lenke til kommentar
Fro Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Quote: Den 2002-06-01 13:25, magneto skrev:På en måte er ikke Gamecube billeg.Med tanke på Memorycard. Man må ha to MC for å få ordentlig plass.Er uenig i at PS2 har flest bra spill.Skriv opp lista da. Jeg finner flere til Xbox som jeg foretrekker. Hvis du ser på release listen til XBOX og PS2, så ser jeg mange flere XBOX spill enn det jeg vil ha. Ja, flere XBOX spill enn PS2 spill. Men, nå snakker jeg om spill som allerede er ute. Og da er det ikke snakk om at XBOX har flere kvalitets spill. Det er ikke snakk om smak og behag, PS2 har flest kvalitets spill ute. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Quote: Den 2002-05-31 15:41, HFL skrev:Hvem konsoll mener dere er best?????? det heter da for !^#@$ ikke hvem. les her, du. Lenke til kommentar
Halvpalle Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Dreamcast, ingen som er i nærheten engang. Lenke til kommentar
X-box kongen Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 det er x-box som er bst Lenke til kommentar
david andre Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 det er x-box konsoll som RULER MARKEDE . ikke sant folkens :smile: :smile: :@ Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Quote: Den 2002-06-03 01:41, Halvpalle skrev:Dreamcast, ingen som er i nærheten engang. DreamCast er en gave gitt fra gudene til oss stakkarer her nede. DCen er bæibbin min (nest etter dama da så klart :smile: ). Setter den høyere enn både GameCuben og xboxen min :smile: Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Litt synd å kjøpe en DC etter at dem som lagde den (Sega) har sluttet å produsere dem! Vet det fremdeles lages spill til den, men men.. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Quote: Den 2002-05-31 15:41, HFL skrev:Hvem konsoll mener dere er best?????? Konsollen er ikkje ein person. Det er hvilken konsoll mener dere er best. Eg seier dette til ditt eiget beste til norsk karakteren din...eller norsk eksamen for den saks skyld, er mange som stryker der Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Quote: Den 2002-06-04 00:11, siDDIs skrev: Quote: Den 2002-05-31 15:41, HFL skrev: Hvem konsoll mener dere er best?????? Konsollen er ikkje ein person. Det er hvilken konsoll mener dere er best. Eg seier dette til ditt eiget beste til norsk karakteren din...eller norsk eksamen for den saks skyld, er mange som stryker der Det er ikke sikkert han er norsk vet du... :smile: Nei, han har mye å lære, spesielt hvis han er norsk! Han skrev det 2 ganger og; emnet og begynnelsen av posten... Lenke til kommentar
Zarato Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Enda en Xbox vs. Gamecube vs. PsX2 thread...... Tror 95% av alle threads på konsollforumer jeg har vært innom har hatt dette temat. Begynner ikke folk å gå lei. Konsollene er IKKE sammenlignbare. Lenke til kommentar
novastrum Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Dra på http://www.spillegal.no/forum der er det ikke mye av slike diskusjoner lenger (digg).. Hvis dere drar dit for å flame hverandres konsoller, blir dere kasta ut, rett og slett.. Diggere norskt spillforum finnes ikke. Nei det gjør ikke det. Her er det jo 90% fjortiss/fanboys.. kast meg ut for å ha sagt min mening, i dont really care... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå