Boralis Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 joda,trykk fast reply og skriv feks feil og trykk svar , så kan du raportere Lenke til kommentar
jocke Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Kjip start på julen, men shit au; vi dør vel ikke av den grunn? Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 *Trøste på* Good jul Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Aha.. så det var det som var feilen..! Jeg skjønte ikke særlig mye i stad. 01/12/2004 : 21:38 Siste innlegg av: xxxx Mens det som egentlig er det siste innlegget ble postet 30/11/2004 : 08:57. Hard start på morgenen Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Edit: Ser også om jeg går inn på "les dette medlemmets meldinger" så har ikke jeg posta siden 28.06.04 Det skyldes sannsynligvis at IPB har en grense på rundt 10 000 innlegg i "vis dette medlemmets innlegg"-funksjonen. Ta en titt på alle de andre forumbrukerne med veldig mange innlegg, så ser du at det er likt for dem og. Forhåpentligvis fikses dette i IPB 2.0. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 syns det var rart at det var så mange tråder som var borte. får ta meg ei runde og rapportere det eg finner av tomme tråder. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Synes i det hele tatt at forumet er mye oftere nede nå enn før. Hendet støtt og stadig at jeg ikke kommer inn, og det er jo litt surt. Det som var EKSTRA surt i går, var at jeg fikk hjelp til en oppgave jeg skal levere i dag (novelleanalyse av Venterommet - Ingvar Ambjørnsen) - og da jeg skulle hente ut informasjonen jeg hadde fått var alt borte. Jeg startet på blanke ark i natt, og fikk ikke gjort analysen god nok. Gjett om professoren kommer til å returnere oppgaven min fort Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Ergelig når slik skjer, men livet går jo videre fordet Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Synes i det hele tatt at forumet er mye oftere nede nå enn før. Hendet støtt og stadig at jeg ikke kommer inn, og det er jo litt surt. Ser du har vært her lenge, men du husker åpenbart ikke nok fra den siste tiden vi hadde med phpBB. DA gikk ting treigt, da. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Synes i det hele tatt at forumet er mye oftere nede nå enn før. Hendet støtt og stadig at jeg ikke kommer inn, og det er jo litt surt. Det som var EKSTRA surt i går, var at jeg fikk hjelp til en oppgave jeg skal levere i dag (novelleanalyse av Venterommet - Ingvar Ambjørnsen) - og da jeg skulle hente ut informasjonen jeg hadde fått var alt borte. Jeg startet på blanke ark i natt, og fikk ikke gjort analysen god nok. Gjett om professoren kommer til å returnere oppgaven min fort Uten å skape en diskusjon rundt det, vil jeg allikevel kommentere det. At du baserer en oppgave på hjelp fra et forum, blir nå like mye din feil som serverens "feil". Men, men - jeg hadde sikkert gjort det samme Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Æsj, fikk aldri svar på min tråd.. Lenke til kommentar
mosher Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Ser at RAID kan gi deg gode forbedringer i ytelse, men sånn backup messig er RAID en ulempe. Om en disken tryner, så vil det som er på den andre være uleselig til en viss grad. Skal man ha RAID, må disse speiles. Håper hardware.no lærer litt av dette. Mosher Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Ser at RAID kan gi deg gode forbedringer i ytelse, men sånn backup messig er RAID en ulempe. Om en disken tryner, så vil det som er på den andre være uleselig til en viss grad. Skal man ha RAID, må disse speiles. Håper hardware.no lærer litt av dette. Mosher du er ikke sikker der heller har to ganger opplevd at raid i speiling har krasjet og det var umulig å få ut data av mnoen av dem , ved formatering av diskene var disse ok igjen , nei det sikreste er vel backup over på en annen maskin . Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Evt. å ta backup til en annen landsdel, slik som hw.no gjør. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Synes i det hele tatt at forumet er mye oftere nede nå enn før. Hendet støtt og stadig at jeg ikke kommer inn, og det er jo litt surt. Ser du har vært her lenge, men du husker åpenbart ikke nok fra den siste tiden vi hadde med phpBB. DA gikk ting treigt, da. Hehe, joa, husker phpBB tiden også jeg - men nå har jeg blitt vant til invisionboard, og det er fortsatt like ergelig når forumet er nede Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Ser at RAID kan gi deg gode forbedringer i ytelse, men sånn backup messig er RAID en ulempe. Om en disken tryner, så vil det som er på den andre være uleselig til en viss grad. Skal man ha RAID, må disse speiles. Håper hardware.no lærer litt av dette. Mosher Betegnelsen RAID betyr ikke bare RAID 0 (striping) vet du, men brukes også i sammenheng med RAID 1 (speiling). Det som Ueland mente med RAID var nok det at speilings-delen i RAID-oppsettet "sitt" ikke var hjelp i. Jeg tror forumet kjører med en RAID 0+1-konfigurasjon, stemmer dette? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jaja, er jo ikke noe krise. Men kjedelig å miste alle poster og svar... Synes forumet har vært oppe hver gang jeg titter innom så det er da ganske bra. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Off.. litt kjipt.. amsse av innleggene mine forsvant. "poste på nytt" Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Vi kjører raid på det meste "her i huset", og det har hjulpet oss ganske mange ganger, men desverre funker ikke alt like godt. Men jeg jobber litt med å få opp et system som tar automatisk backup fra den siste timen, slik at vi risikerer å kun miste siste times poster istedet for et døgn med poster. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Kjedelig når slikt skjer, men dette er jo slikt som skjer en gang i blandt. Er ellers veldig fornøyd med forumet og vil benytte anledningen til å fortelle det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå