HFL Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Halla Er det noen som vet når toca kommer til norge?? Grafikken så helt utrolig sinnsyk bra ut!!!!!!! Og kommer det til XBOX??????????? En siste ting. Hvor kan jeg jeg finne bilder av det?????????? Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 http://www.gamer.no/intervjuer/toca_race_driver/ der er det endel bilder fra spillet. Det er også flere andre artikler her på Gamer.no med bilder fra det spillet. :smile: Lenke til kommentar
RNH Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Åja, gleder meg som en unge! Kommer juni/juli til ps2. Senere til Pc , sannsynligvis i august.... Bilder på Codemasters.Com [ Denne Melding var redigert av: rnh på 2002-05-31 16:20 ] Lenke til kommentar
stu80 Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 jeg må informere dere om at det kommer 23 august til ps2, og senere på høsten til pc.... Lenke til kommentar
Fro Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Kommer til XBOX, men er ikke helt sikker på når. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå