Gå til innhold

Topline prøver seg som bare f.... Hold dere unna

Anbefalte innlegg

Jeg bestilte daytona GeForce4 skjermkort fra Topline før jul. Jeg hentet det i butikken, og kortet fungerte helt fint, og alt virket flott.

Så kom vi godt utpå nyåret. Og det kommer en pakke fra Topline. Et grafikkort, skjønner jeg. Og henter det ikke. I stedet sender jeg en mail til Topline og forklarer at jeg allerede har fått skjermkortet. Svar får jeg aldri.

I går fikk jeg regning på nærmere 2000 kr. fra Aktiv Capital, eller inkassovarsel for å være mer presis. Jeg ringte Aktiv Capital omgående og forklarte problemet. De skal nå få det ut av verden, og kunne fortelle at jeg var langt fra den eneste som har opplevd det samme. Det merkelige er at Posten også ringte her om dagen og ønsket masse informasjon om pakken jeg aldri hentet. Lukter det svindel...? Ser ut til at Topline har bestilt en god mengde grafikkort for mye, og har problemer med å kvitte seg med dem. Håper nå inderlig at det ikke er svake sjeler der ute som lar dem nå fram med sin svindel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er ikke den eneste!!

Jeg bestilte et radeon 8500 kort i fra topline. Men fikk aldri kortet så jeg avbestilte og kjøpte i fra quad i stede. Fikk kortet med en gang!!! Så nesten 2 mnd senere fikk jeg kortet i fra topline i postoppkrav selv om jeg hadde avbestilt. Jeg sendte da mail til topline og fortalte dette. De sa da at jeg bare skulle la være å hente kortet. Kortet ble jo da sendt tilbake til dem. Og nå ca 4 mnd senere har jeg fått inkasso i fra topline på dette radeon 8500 kortet!!! For noen surrehoder!!! Ikke **** om jeg betaler denne inkassoen! Har prøvd å ringe topline, men de tar jo ikke telefonen, og svarer ikke på mail. Så jeg tar kontakt med inkassobyrået istede!!! De virket i allefall hyggelige. "Uff har vi slike kunder" var inkassobyrået sin kommentar angående topline

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-31 14:55, AK47 skrev:

Jeg bestilte daytona GeForce4 skjermkort fra Topline før jul. Jeg hentet det i butikken, og kortet fungerte helt fint, og alt virket flott.

Så kom vi godt utpå nyåret. Og det kommer en pakke fra Topline. Et grafikkort, skjønner jeg. Og henter det ikke. I stedet sender jeg en mail til Topline og forklarer at jeg allerede har fått skjermkortet. Svar får jeg aldri.

I går fikk jeg regning på nærmere 2000 kr. fra Aktiv Capital, eller inkassovarsel for å være mer presis. Jeg ringte Aktiv Capital omgående og forklarte problemet. De skal nå få det ut av verden, og kunne fortelle at jeg var langt fra den eneste som har opplevd det samme. Det merkelige er at Posten også ringte her om dagen og ønsket masse informasjon om pakken jeg aldri hentet. Lukter det svindel...? Ser ut til at Topline har bestilt en god mengde grafikkort for mye, og har problemer med å kvitte seg med dem. Håper nå inderlig at det ikke er svake sjeler der ute som lar dem nå fram med sin svindel.

Fy steike!

Jeg fikk også brev ifra aktiv kapital for noen dager siden! regning på 2500 Kr!

For lenge siden bestilte jeg Ati radeon kortet demmes, men etter en mnd. venting så avbestilte jeg det. Jeg fikk mail tilbake av topline, om at "denne er nå kansellert"

OK!

Men, etter en uke fikk jeg skjermkortet i posten, jeg hentet det ikke, men sendte en mail til topline om at "jeg hadde fått skjermkortet, men kommer ikke til å hente det!"

Hørte aldri noe mer ifra dem...

Og så fikk jeg brevet ifra Aktiv kapital, og da jeg så "topline.no" så ble jeg så forbannet at fy!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...