blackbrrd Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 lurer litt på dette, holder på lage et slikt system for mobiltelefoner, og lurer på om det er noen av webshopene som har et slikt system idag? dvs at du kan se hva som blir gjort med en del som er inne til reparasjon, hvor den er, følge den i posten osv osv ville det ikke vært et stort pluss for en webshop hvis de hadde et slikt system? Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 komplett.no har et system som gjør at du kan følge en ting du har bestilt gjennom posten men om dette gjelder ting inne til rep. veit jeg ikke Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Infocare har sporing og statussjekk via wap, men de er nok ingen webshop... Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 31. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2002 det jeg snakker om er for følging av returnerte varer, slik at du kan se hva de faktisk har gjort med varen, hvor den befinner seg osv, dvs papirløs retur av defekte varer... Lenke til kommentar
Geir Willy Haugen Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 IT Butikkens "Track & Trace" er kanskje det du leter etter? Har kan du få opplysninger som: 14-05-2002 10:20:45 - Vare modtaget. Videregivet til returafdeling. Undersøgelse af vare (alle dele / intakt). 14-05-2002 10:30:35 - Vare videresendt til kreditering. 14-05-2002 10:30:35 - Kreditering af kunde. Penge refunderes. Veldig greit, mener nå jeg.. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 31. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2002 hauge: registrer du alt på nett, eller er det skjemaer som må fylles ut i tillegg? Lenke til kommentar
Geir Willy Haugen Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Du fyller kun ut et skjema på nettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå