Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har hatt ***** uflaks før???

Det har jeg. Jeg var på et Lan party og skulle sette på den ene sidedøra og så datt det forbannade kabinettet i bakken mens maskinen gikk. Det som skjedde var at ramen datt ut og ble ødelagt, Skjermkortet brakk og Chieftecen fikk bare en liten millimeters bulk, snakk om sterkt kabinett.

Dagen etterpå bestilte jeg ny ram og skjermkort fra komplett og så satt jeg det sammen. Da jeg skulle skru på dritten gikk sikringen i huset og Strømforsyningen gikk, det gjorde også hovedkortet gikk i stykker. Så jeg bestilte nytt hovedkort og nå er den oppe å går som vanlig. Kom på tilsammen 6500 med nytt geforce 4 ti 4400

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-05-31 13:54, [email protected] skrev:

Er det noen her som har hatt ***** uflaks før???

Det har jeg. Jeg var på et Lan party og skulle sette på den ene sidedøra og så datt det forbannade kabinettet i bakken mens maskinen gikk. Det som skjedde var at ramen datt ut og ble ødelagt, Skjermkortet brakk og Chieftecen fikk bare en liten millimeters bulk, snakk om sterkt kabinett.

Dagen etterpå bestilte jeg ny ram og skjermkort fra komplett og så satt jeg det sammen. Da jeg skulle skru på dritten gikk sikringen i huset og Strømforsyningen gikk, det gjorde også hovedkortet gikk i stykker. Så jeg bestilte nytt hovedkort og nå er den oppe å går som vanlig. Kom på tilsammen 6500 med nytt geforce 4 ti 4400

Men hvorfor har du ikke prøv og få igjen på garanit. Har stor tro på at du kan få igjen på både ram og hovedkort. Vis ikke hovedkortet eller rammen har synlige skader får du sansynligvis ny.

Lenke til kommentar

Du hadde sinnssykt uflaks ja, men hvordan i halvete klarte ramma i chieftechen å dette ut? Du kan ikke ha behandla kabinettet fint! Og hvis du nå har satt alt opp igjen i det samme kabinettet, ville jeg ikke tatt sjangsen på det, ta heller å kjøp deg et nytt kabnett også! Men se lyst på det!-- du fikk nytt utstyr og du hadde god grunn til å kjøpe nytt utstyr :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...